Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jo tjena.

Skulle behöva en ny paladin rotation (retri) för att min har börjat bli dålig eller vad man nu ska säga :P

så om ni vet någon så posta gärna :)

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jo tjena.

Skulle behöva en ny paladin rotation (retri) för att min har börjat bli dålig eller vad man nu ska säga :P

JoL - DS - CS - Exorism

Repetera.

Glöm inte consecration varje 8 sekunder.

Skrivet

Annars så lägger du din vänstra sida av ansiktet på tangent bordet > rullar mot mitten > sedan över till högra sidan av ansiktet :) (y)

Skrivet

Jo tjena.

JoL - DS - CS - Exorism

Repetera.

Fungerade inte så bra för mig, fick bara 2.5k dps på heroic training dummy...

innan med seal of blood och en annan rotation för ett tag sedan kunde jag t.o.m ha 5k dps ;P

Skrivet

Jo tjena.

JoL - DS - CS - Exorism

Repetera.

Fungerade inte så bra för mig, fick bara 2.5k dps på heroic training dummy...

innan med seal of blood och en annan rotation för ett tag sedan kunde jag t.o.m ha 5k dps ;P

Vem sa att du inte ska använda seal of blood?
Skrivet

Seal of blood finns inte längre.

Vilken seal använder du? Seal of Corruption är bäst, sedan kanske speccen är lite fel också, Vet inte riktigt.

Men rotationen är inte så svår tror jag, Lägg upp Judgement, sedan DS - CS - Exorcism som CHORDAZBA

Skrivet

Seal of blood finns inte längre.

Vilken seal använder du? Seal of Corruption är bäst, sedan kanske speccen är lite fel också, Vet inte riktigt.

Men rotationen är inte så svår tror jag, Lägg upp Judgement, sedan DS - CS - Exorcism som CHORDAZBA

joo, seal of corruption använder jag + 5 points i 15% mer judgement damage när man använder den
  • Skapa ny...