zkAro Skrivet 22 December 2009 Rapport Skrivet 22 December 2009 Jo tjena. Skulle behöva en ny paladin rotation (retri) för att min har börjat bli dålig eller vad man nu ska säga :P så om ni vet någon så posta gärna :)
CHORDAZBA Skrivet 22 December 2009 Rapport Skrivet 22 December 2009 Jo tjena. Skulle behöva en ny paladin rotation (retri) för att min har börjat bli dålig eller vad man nu ska säga :P så om ni vet någon så posta gärna :) JoL - DS - CS - ExorismRepetera. Glöm inte consecration varje 8 sekunder.
zitroz Skrivet 22 December 2009 Rapport Skrivet 22 December 2009 Annars så lägger du din vänstra sida av ansiktet på tangent bordet > rullar mot mitten > sedan över till högra sidan av ansiktet :) (y)
zkAro Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Skrivet 22 December 2009 Jo tjena. Skulle behöva en ny paladin rotation (retri) för att min har börjat bli dålig eller vad man nu ska säga :P så om ni vet någon så posta gärna :) JoL - DS - CS - ExorismRepetera. Glöm inte consecration varje 8 sekunder. Fungerade inte så bra för mig, fick bara 2.5k dps på heroic training dummy... innan med seal of blood och en annan rotation för ett tag sedan kunde jag t.o.m ha 5k dps ;P
Hivee Skrivet 22 December 2009 Rapport Skrivet 22 December 2009 Jo tjena. Skulle behöva en ny paladin rotation (retri) för att min har börjat bli dålig eller vad man nu ska säga :P så om ni vet någon så posta gärna :) JoL - DS - CS - Exorism Repetera. Glöm inte consecration varje 8 sekunder. Fungerade inte så bra för mig, fick bara 2.5k dps på heroic training dummy... innan med seal of blood och en annan rotation för ett tag sedan kunde jag t.o.m ha 5k dps ;P Vem sa att du inte ska använda seal of blood?
w4nkarN Skrivet 22 December 2009 Rapport Skrivet 22 December 2009 Seal of blood finns inte längre. Vilken seal använder du? Seal of Corruption är bäst, sedan kanske speccen är lite fel också, Vet inte riktigt. Men rotationen är inte så svår tror jag, Lägg upp Judgement, sedan DS - CS - Exorcism som CHORDAZBA
zkAro Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Skrivet 22 December 2009 Seal of blood finns inte längre. Vilken seal använder du? Seal of Corruption är bäst, sedan kanske speccen är lite fel också, Vet inte riktigt. Men rotationen är inte så svår tror jag, Lägg upp Judgement, sedan DS - CS - Exorcism som CHORDAZBA joo, seal of corruption använder jag + 5 points i 15% mer judgement damage när man använder den
w4nkarN Skrivet 22 December 2009 Rapport Skrivet 22 December 2009 Inte? Fail Jag har inte sett speccen så jag kan inte säga om den är fel eller inte. :P Men kan du linka speccen Necromancer?
zkAro Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Skrivet 22 December 2009 Inte? Fail Jag har inte sett speccen så jag kan inte säga om den är fel eller inte. :P Men kan du linka speccen Necromancer? http://eu.wowarmory.com/character-talents....n=TheLoadedOnesmin spec och mitt gear...
w4nkarN Skrivet 22 December 2009 Rapport Skrivet 22 December 2009 Då har jag ingenaning varför du inte gör bättre DPS, ditt gear är ju helt ok, speccen är ju "rätt" enligt mig. Glyphsen är inte direkt bra, ger lite mer dmg med bättre glyphs
Rekommendera inlägg