WASD Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Ingen aning... får väl se om jag hittar förpackningen nån gång. Aldrig använt skivor med drivrutiner till "Plug and play"-hårdvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Är den köpt på elgiganten? Jag hade också en som hette Optical Mouse, den var från Deltaco och den fungerade inte bra, den gjorde ungefär samma saker som din verkar göra fast min kunde få något anfall och glida över hela skärmen lite då och då, väldigt jobbigt när man spelade.Att den åker hit och dit kan bero på att underlaget är fel. Btw: Deltaco's musar brukar man inte få drivrutiner till. Redigerat 23 December 2009 av BrokenHands Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Att den åker hit och dit kan bero på att underlaget är fel.Tror faktiskt inte det. Skolans möss brukade hoppa från ena sidan av skärmen till den andra vid slumpade tillfällen, var femte minut kanske. Vi hade iofs inga musmattor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Att den åker hit och dit kan bero på att underlaget är fel.Tror faktiskt inte det. Skolans möss brukade hoppa från ena sidan av skärmen till den andra vid slumpade tillfällen, var femte minut kanske. Vi hade iofs inga musmattor... Det tror däremot jag och en hel del andra. Läste någon tråd om just det, där många sa samma sak, har själv råkat ut för det att man plötsligt kollat rätt upp i luften när man spelar, och det ska tydligen bero på underlaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Jo jag kommer inte på något annat som kan orsaka det... Gissar på att det oftast händer billiga möss däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Jo jag kommer inte på något annat som kan orsaka det... Gissar på att det oftast händer billiga möss däremot.Jag är ganska säker på att det är underlaget som spelar stor roll. Jag testade med att byta musmatta en gång och musen hoppade helt vilt på hela rutan. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 1. Installera "Plexgear office". Det gör möjlighet att ändra på din mus och sånt skit. 2. Resten kan du väl... Hade samma problem, så jag gjorde sådär istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.