Luxaxix Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Har du någon grund för att kalla mig rasist? Var är jag rasistisk? Du vet inte ett dyft om mig käre Luxaxix. Om du ens hade en aning så vet du att jag är så anti-rasism och anti antisemitism och antinazistisk så det finns inte. Hade gärna slått ihjäl varenda rasist, nazist och antisemitist om jag så kunde och fick. Please stop failing. Lol, vad seriöst man kan ta det då ^^ Du kallade mig rasist utan underlag, jag är inte ett dugg rasistisk, jag kallade dig rasist utan underlag, du är inte heller ett dugg rasistisk.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 God Jul allihopa önskar älgen! Har lite svårt att önska alla en Glad Påsk i denna tråden när den heter God Jul-tråden! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 24 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Ska jag döp om den till högtidstråden då om det nu passar dig bättre? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Ska jag döp om den till högtidstråden då om det nu passar dig bättre? ^^ Gärna :) Hade varit mer passande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 God Jul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 God jul! Wiie, har 2000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Har du någon grund för att kalla mig rasist? Var är jag rasistisk? Du vet inte ett dyft om mig käre Luxaxix. Om du ens hade en aning så vet du att jag är så anti-rasism och anti antisemitism och antinazistisk så det finns inte. Hade gärna slått ihjäl varenda rasist, nazist och antisemitist om jag så kunde och fick. Please stop failing. Lol, vad seriöst man kan ta det då ^^ Du kallade mig rasist utan underlag, jag är inte ett dugg rasistisk, jag kallade dig rasist utan underlag, du är inte heller ett dugg rasistisk.. ;) Låter så underbart logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 God Jul allihopa önskar älgen! Har lite svårt att önska alla en Glad Påsk i denna tråden när den heter God Jul-tråden! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.