Hoppa till innehåll

Nytt Klan På G

Money

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag tänker skapa ett nytt klan. Klanen ska ha minst en server som ska vara på 24/7 med 100mbit/s internet hastighet. Klanen ska ha en egen hemsida och inte hemsidor som man får låna av Webs. Hemsidan ska ha en riktig domän ( www.klannamn.se ). Medlemmarna ska brinna för pcws.

Det unika med min klan är att det är väldigt aktivt jämfört med andra klaner här.

Anmäl er här med eran användarnamn på Steam.

Spel: Counter-Strike 1.6

Nivå: Mid

Namn: The United Killers

Status:

Medlemmar: 3 stycken med mig inkluderat.

Server: Servern är klar och ska vara uppe imorgon.

Hemsida: Webbdesigner och kodare sökes. Vi kommer inte ha någon Webs sida så länge.

Namn: Namnet bestämt, Tuk, det vill säga The United Killers

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TeuKzeR

Money, den här iden gjorde du väll när du blev lite sur på mig xD. Men ska du fortfarande göra klanen eller ska du lägga ner den? För om du gör den här är du ju med i 2 klaner.

Jag är med i denna klan han har sagt att han ska forstsätta med denna och skita i den andra <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Money, den här iden gjorde du väll när du blev lite sur på mig xD. Men ska du fortfarande göra klanen eller ska du lägga ner den? För om du gör den här är du ju med i 2 klaner.

Jag är med i denna klan han har sagt att han ska forstsätta med denna och skita i den andra <_<

ehm, han säger att han inte ska gå ur våran klan... Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehm, han säger att han inte ska gå ur våran klan...

Alla som vill ansöka till den här klanen, ansök här: http://www.fuska.se/forum/Gou_Med_I_Pmg_-t125400.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...