Rhino Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Ja fick 2k. Sen fick ja psp. Assassins Creed Ratchet and Clank Quest for booty Star Wars (typ teckand, egentligen för lillebryr) + Många psp spel Modern warfare 2 + mer imorrn ;) Va fick ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Fick 2000 kronor, en dyr klocka och lite smått och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Assassin´s Creed 2 Football Manager 2010 Godis Game Presenskort på 600kr Nytt headset En ny tröja 5 par strumpor Och så får jag lite mer idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 (redigerat) jag fick: 800 kr vargbröder del 3 vargbröder del 4 vargbröder del 5 gudfadern box uncharted 2 lavalampa simpson skrivbordsunderlägg nytt headset rock band med trummor och gitarr prince of persia ps3 simpsons säsong 2 simpsons säsong 9 tupac greatest hits skate 2 ps3 calle kristianssons nya skiva very nice Redigerat 26 December 2009 av carloking1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 strumpor, 1000 kr, tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Bert och badbrudarna två t-shirts en långärmad godis strumpor kalsonger Dagböcker Harry potter och hemlighetens kammare (film) Nokia 2730 classic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Jag Fick En Eminem Keps Doft Sprej Deo Ett Playstation2 Spel 450 Kronor som jag ska Köpa Saints Row2 för sen fick jag 1000 kronor till kläder ett bio besök en film som heter Forrest Gump godis en 91 tidning vantar ungefär det fick jag :D blev mest lycklig för mina 450 spänn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Left 4 Dead 2 300 kr Skidhjälm Marilyn Manson´s självbiografi på engelska tre par kalsonger och en b*gig tajt tröja med urringning från min faster som jag sedan rev sönder och slängde :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 2300kr 950kr på Bokia (Presentkort) Kläder Aladdinask Böcker Godis Fick inte så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Left 4 Dead 2 300 kr Skidhjälm Marilyn Manson´s självbiografi på engelska tre par kalsonger och en b*gig tajt tröja med urringning från min faster som jag sedan rev sönder och slängde :) Här var vi tacksamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Lite pengar. Sen åker man på mellandagsrean och hittar saker för långt under det vanliga priset och gör alla kompisarna avundsjuka över min hitta-coola-och-billiga-saker-skill. o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Kan du ge tips av dom skillsen? Jag fick: Ipod touch (WHOHO :D) Mamma och pappa. Glas. Farmor och farfar. Pengar (500kr) Farmor och farfar. strumpor. Farmor och farfar Kommer antagligen få pengar av morfar (som följde med oss) på söndag. För han skulle typ ta ut pengar men då var det stängt där (lol) xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.