Volbla Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 750 kr. Mario Kart Wii + Ratt New Super Mario Bros. Sockar Apple Loops x2 ♥ Guitarpack Marshmallows Choklad En filt Hårband till handbollen Duschprylar och en sessenär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Lite pengar. Sen åker man på mellandagsrean och hittar saker för långt under det vanliga priset och gör alla kompisarna avundsjuka över min hitta-coola-och-billiga-saker-skill. o.O Tänkte göra exakt samma. Det är då man ska handla som fan, inte innan julafton! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Fick 3k idag också! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 6k ( igår fick jag 3k och idag 3k. ) Modern Warfare 2 ( PC ) Bärbar dator Massa märkeskläder Ny mobil Xbox 360 Premium Assasin Creed ( xbox 360 ) Modern Warfare2 ( xbox 360 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Massa små grejer ;) Men imorgon får jag välja vilken mobil jag vill på mediamarkt! Några tips? Jag funerar på sony ericsson Satio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 6k ( igår fick jag 3k och idag 3k. ) Modern Warfare 2 ( PC ) Bärbar dator Massa märkeskläder Ny mobil Xbox 360 Premium Assasin Creed ( xbox 360 ) Modern Warfare2 ( xbox 360 ) wtf bortskämd eller? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hjortar Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 200 kr assasins creed 2 The orange box Mw2 en handkontroll till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Antoniaa Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Lite kläder och pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wtfdude Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 14k i sparkonto och 6k i hand. 4 spel till xbox (Cod MW 2, Left for dead 2, Assassins creed 2, Fifa10.) 2 xbox kontroller. ATI Radeon HD5870 2 gb (Grafikkort) Antec twelve hundred chassi med nätagg 850W. Ipod touch 64 gb. Det var allt tyvärr :( Fick mer förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Lite pengar. Sen åker man på mellandagsrean och hittar saker för långt under det vanliga priset och gör alla kompisarna avundsjuka över min hitta-coola-och-billiga-saker-skill. o.O Tänkte göra exakt samma. Det är då man ska handla som fan, inte innan julafton! =P jag ska Köpa Saints Row2 imorron på mellandags rean :D för idag var det stängt lol <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 14k i sparkonto och 6k i hand. 4 spel till xbox (Cod MW 2, Left for dead 2, Assassins creed 2, Fifa10.) 2 xbox kontroller. ATI Radeon HD5870 2 gb (Grafikkort) Antec twelve hundred chassi med nätagg 850W. Ipod touch 64 gb. Det var allt tyvärr :( Fick mer förra året. Jag bara antar att du ljuger så galet mycket nu. Vem får 20 000 kr på JULAFTON liksom? ;s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 6k ( igår fick jag 3k och idag 3k. ) Modern Warfare 2 ( PC ) Bärbar dator Massa märkeskläder Ny mobil Xbox 360 Premium Assasin Creed ( xbox 360 ) Modern Warfare2 ( xbox 360 ) JA, bra med två MW2 xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.