Money Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 6k ( igår fick jag 3k och idag 3k. ) Modern Warfare 2 ( PC ) Bärbar dator Massa märkeskläder Ny mobil Xbox 360 Premium Assasin Creed ( xbox 360 ) Modern Warfare2 ( xbox 360 ) Du borde vara väldigt bortskämd :P 20k sammanlagt om jag räknat rätt, ungefär! huh?? Själv fick jag: 1000:- 200:- (InterSport) 600:- (MediaMarkt) Transformers 2 (Bluray) Godis Urban Wax PHILIPS Microstereo MCD-388 Fotbollsstjärnor 2010 Sune i Grekland Allt om Vetenskap 5nr Kruka (Gör om mitt rum) 2st Kalle Ankas Pocket Cool Penna 2st Tröjor Guiness Rekordbok Din pappa är bortskämd. Önskade inte mig så mycket din jävla trögskalle. Dem gav själva även om jag tackade nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 800kr(media markt) 521kr(Jc) strumpor ska få en ny mobil i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Ett PS3 med ACIT, två skivor- Essential Alison Krauss & Together Through Life av Bob Dylan, några tavlor, en klocka och 1000 kontant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 6k ( igår fick jag 3k och idag 3k. ) Modern Warfare 2 ( PC ) Bärbar dator Massa märkeskläder Ny mobil Xbox 360 Premium Assasin Creed ( xbox 360 ) Modern Warfare2 ( xbox 360 ) Du borde vara väldigt bortskämd :P 20k sammanlagt om jag räknat rätt, ungefär! huh?? Själv fick jag: 1000:- 200:- (InterSport) 600:- (MediaMarkt) Transformers 2 (Bluray) Godis Urban Wax PHILIPS Microstereo MCD-388 Fotbollsstjärnor 2010 Sune i Grekland Allt om Vetenskap 5nr Kruka (Gör om mitt rum) 2st Kalle Ankas Pocket Cool Penna 2st Tröjor Guiness Rekordbok Din pappa är bortskämd. Önskade inte mig så mycket din jävla trögskalle. Dem gav själva även om jag tackade nej. Det är att vara bortskämd, men om du nu tackade nej så tycker jag att du gjorde det starkt. ;) Jag fick. iPod touch 1200 kr Hörlurar This Is It skivan (Michael Jackson) Gitarr saker Filmer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Hall of Fame: Don Rosa bok 1, 2, 3 och 10 En bok om de avgörande slagen som format historian Assassin's Creed 2 Avatar: The Game 600kr Önskade mig en liknande eller om det inte vara samma. Den är i A3 format, ungefär 1,5 cm tjock och på framsidan är det gamla skepp som seglar och stridsflygplan i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Jag fick: PS3 slime, fifa 10, codmw2, massa kläder, kontanter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Jag fick: PS3 slime, fifa 10, codmw2, massa kläder, kontanterSlime xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 - Grand Theft Auto Episodes From Liberty City - Xbox 360 - Call of Duty Modern Warfare 2 - Xbox 360 - Brüno - DVD - Official Xbox Magazine - Romerska Bögar - 1000 kr Haha, Två sjukt grymma spel, gta o cod.. ;O Hade inte du typ ps3 förut, har för mej det. Sorry för offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 - Grand Theft Auto Episodes From Liberty City - Xbox 360 - Call of Duty Modern Warfare 2 - Xbox 360 - Brüno - DVD - Official Xbox Magazine - Romerska Bögar - 1000 kr Haha, Två sjukt grymma spel, gta o cod.. ;O Hade inte du typ ps3 förut, har för mej det. Sorry för offtopic. Nej, har aldrig haft ett ps3. Vart fick du det ifrån? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 - Grand Theft Auto Episodes From Liberty City - Xbox 360 - Call of Duty Modern Warfare 2 - Xbox 360 - Brüno - DVD - Official Xbox Magazine - Romerska Bögar - 1000 kr Haha, Två sjukt grymma spel, gta o cod.. ;O Hade inte du typ ps3 förut, har för mej det. Sorry för offtopic. Nej, har aldrig haft ett ps3. Vart fick du det ifrån? :P Haha ingen aning, fått de nånstans. men okej xD Fick 1000 till idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 6k ( igår fick jag 3k och idag 3k. ) Modern Warfare 2 ( PC ) Bärbar dator Massa märkeskläder Ny mobil Xbox 360 Premium Assasin Creed ( xbox 360 ) Modern Warfare2 ( xbox 360 ) Du borde vara väldigt bortskämd :P 20k sammanlagt om jag räknat rätt, ungefär! huh?? Själv fick jag: 1000:- 200:- (InterSport) 600:- (MediaMarkt) Transformers 2 (Bluray) Godis Urban Wax PHILIPS Microstereo MCD-388 Fotbollsstjärnor 2010 Sune i Grekland Allt om Vetenskap 5nr Kruka (Gör om mitt rum) 2st Kalle Ankas Pocket Cool Penna 2st Tröjor Guiness Rekordbok Din pappa är bortskämd. Önskade inte mig så mycket din jävla trögskalle. Dem gav själva även om jag tackade nej. Det är att vara bortskämd, men om du nu tackade nej så tycker jag att du gjorde det starkt. ;) Jag fick. iPod touch 1200 kr Hörlurar This Is It skivan (Michael Jackson) Gitarr saker Filmer :) Är inte barnets uppgift att se till så att föräldrarna inte spoilar dom med prylar. Jag fick: 1000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 jag fick 300kr och lite fingerboards med ramp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.