tryck Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 kan någon hjälppppppppa mig jag har kommit till bana 3 tror jag med rulltrapor eller om det är köpcenter men jag kommer inge vart ju så vad ska jag göra där finns ingen dörr eller något som jag kan gå in i så snälla vad gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Du ska längst upp på tredje vånigen och stänga av larmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tryck Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 men var finns den då kommer bara upp till våning 2 ju det finns en info där det står här är du längre upp en så kommer jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Leta? det finns våning 3 så du får leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tryck Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 jag har letat tro mig hur kommer jag till våning tre då de finns bara galler så jag kommer ju inge vart snälla hjälp mig blir ju dum snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Du är redan dum. LETA! Jag kan inte fjärrstyra ditt xbox FFS... Hittar du inte får du försöka mer och mer jag var på sista banan och det tog mig 4-5 dar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tryck Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 okej men är de en dörr jag ska gå in i eller de kan du ju säga eller är de genom en grind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Kolla här. http://www.youtube.com/results?search_quer...m=0&spell=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.