Torcida Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 GOTY: Uncharted 2 MA 2010: Ratchet and Clank Future: A Crack In Time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 MA 2010: Ratchet and Clank Future: A Crack In TimeDet finns redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Han menar nog Goty.. GOTY 2009 - Ratchet & Clank: ACIT Most anticipated - BFBC2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 goty dead space (om det kom ut 09) annars Dragon age orgins. Mo God of war 3. men jag har inget playstation 3 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Får nog säga MW 2, p.g.a dess onlinedel och faktiskt sensationella kampanj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 GOTY : AC2 2010 : MAG ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 GOTY: New Super Mario Bros. Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 goty dead space (om det kom ut 09) annars Dragon age orgins. Mo God of war 3. men jag har inget playstation 3 :( Damn dude. Köp GoW 3 Bundle när de släpps då. Tror verkligen att GoW3 kommer vara något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Bioshock, helt klart. ;] Och det jag längtar efter är Silent Hill: Shattered Memories! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Bioshock, helt klart. ;] Och det jag längtar efter är Silent Hill: Shattered Memories! Bioshock släpptes 2008. Assassin's Creed II eller Cod mw2 antar jag. 2010 tror jag det blir God of war 3. Spelet ser riktigt bra ut. Har dock inte världens bästa koll på 2010 releaser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.