Gäst CrazyCake Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Tjenare! Skulle det inte vara kul att starta upp cs servrarna igen? Kommer ihåg att jag spelade där någongång och det var grymt kul! Någon annan som vill det samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hjortar Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Tycker det skulle vara kul om dom skaffade tf2 servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Tjenare! Skulle det inte vara kul att starta upp cs servrarna igen? Kommer ihåg att jag spelade där någongång och det var grymt kul! Någon annan som vill det samma? Är den inte öppen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Tjenare! Skulle det inte vara kul att starta upp cs servrarna igen? Kommer ihåg att jag spelade där någongång och det var grymt kul! Någon annan som vill det samma? Är den inte öppen nu? Nej, det står att den är offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Skulle varit nice^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 jo, det skulle väl vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) Alla är ju offline? Borde inte Fuska.se ta bort de då och lägga in nya? Som jag har förstått det så är det frivilliga personer som hostar en server? Jag kan frivilligt hosta en 24/7 server som jag har på en dator under min säng xD under fuska.se namn. För att det inte ska komma upp lag och sånt är max slots 14/14 på servern. Sen kan jag ju inte alltid garantera lag fri server, eftersom jag har servern hemma på min anslutning. Men jag har haft servrar igång i över ett halvår utan egentligen stora problem. [EDIT] Kan säkert trolla fram en fuska.se ventrilo server också! Dock så köper jag den då, så det blir lagg fri. Redigerat 1 Januari 2010 av House Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Alla är ju offline? Borde inte Fuska.se ta bort de då och lägga in nya? Som jag har förstått det så är det frivilliga personer som hostar en server? Jag kan frivilligt hosta en 24/7 server som jag har på en dator under min säng xD under fuska.se namn. För att det inte ska komma upp lag och sånt är max slots 14/14 på servern. Sen kan jag ju inte alltid garantera lag fri server, eftersom jag har servern hemma på min anslutning. Men jag har haft servrar igång i över ett halvår utan egentligen stora problem. [EDIT] Kan säkert trolla fram en fuska.se ventrilo server också! Dock så köper jag den då, så det blir lagg fri. Härligt. Ligger servern på 1.6 eller source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 1.6 old school. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 1.6 old school. ^^ Okej, skulle du behöva hjälp med något, hör av dig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) Will do! Något speciellt du tänkte på? Redigerat 1 Januari 2010 av House Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Alla är ju offline? Borde inte Fuska.se ta bort de då och lägga in nya? Som jag har förstått det så är det frivilliga personer som hostar en server? Jag kan frivilligt hosta en 24/7 server som jag har på en dator under min säng xD under fuska.se namn. För att det inte ska komma upp lag och sånt är max slots 14/14 på servern. Sen kan jag ju inte alltid garantera lag fri server, eftersom jag har servern hemma på min anslutning. Men jag har haft servrar igång i över ett halvår utan egentligen stora problem. [EDIT] Kan säkert trolla fram en fuska.se ventrilo server också! Dock så köper jag den då, så det blir lagg fri. Det skulle bli nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.