KuroKaktus Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Are he dead? NOOO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Are he dead? NOOO! Antagligen inte men kan vara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Are he dead? NOOO!No, but he IS dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Men han kanske har fullt upp med annat, vi får hoppas att han svarar snabbt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Sorry! Jag var i Göteborg och glömde mina nycklar hem, så jag var tvungen att crasha över hoss farmor min. Så därför kunde jag inte fixa servern! Jag försöker fixa den så fort jag kan! Jag kommer att meddela er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Han lever :D Hoppas du får upp servern snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Fixa imorgon vid runt 3 tiden. Det blir nog mest spelare då, eftersom alla kanske inte spelar cs på kvällarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Då var servern igång, de som vill komma in på den (det är public, vågar inte göra reklam för den ennu förns jag får besked ifrån [email protected]) Får skicka ett PM, så skickar jag IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Okej. Kanske vi kan lira ikväll? För övrigt, så tycker jag att alla vapen skall vara tillåtna samt VAC på servern. ;) adda mig på steam; toffe1992. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Reseta statsen please, har vart inne 2 cheaters den senaste halvtimmen. Den ena hade 100-6 i stats när han slutade :PpP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Reseta statsen please, har vart inne 2 cheaters den senaste halvtimmen. Den ena hade 100-6 i stats när han slutade :PpP Han kan ju inte reseta statsen varje gång en cheater kommer in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Har frågat efter ip nu. Men det finns väl VAC på servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.