Gäst CrazyCake Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Spelare på servern fick mig ändra mapcycle endå :P Nu ligger de_dust2, de_nuke, de_train och de_inferno på. Droppade d2long. På begäran av spelare. Kan du inte slänga in lite aim också? :) Orka.Eller jo aim_map hade kanske varit kul men annars äre bara drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Nej för fan, inga aim-maps, kör med den cykeln som house skrev innan. Köper mig CS 1.6 senare ikväll igen och drar in och leker lite. Har inte spelat på något år så det skall bli kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jag laggar som fan på servern. ) : Laggar ingenting alls på andra server :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Har sett din ping. Alla har typ 20-30 medans du har 60-70? Kan knappas bero på min server, om du kanske har fel inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Har sett din ping. Alla har typ 20-30 medans du har 60-70? Kan knappas bero på min server, om du kanske har fel inställningar. Vilka inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 NEJ! Ska vara normal old school settings på server och bara D2 only! Det är riktig cs. sen om vi skaffar flera så kan man skaffa rotation (stavning?) :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Men D2 är inte lika kul som nuke :( NUKE FTW :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Men D2 är inte lika kul som nuke :( NUKE FTW :D +1 ZnK: fan vad tråkigt det skulle vara. Jag tycker det är bra såhär. Men roundtimen House :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) Har sett din ping. Alla har typ 20-30 medans du har 60-70? Kan knappas bero på min server, om du kanske har fel inställningar. Vilka inställningar? Kollar settings på steam sen fliken downloads, kolla så du har rätt rad för din anslutning. Kolla upp på google var rates är och sånt. [EDIT] Det finns nu en Counter-Strike grupp, för er som vill vara med och rösta omröstning etc. Kommentera saker om servern etc. Redigerat 7 Januari 2010 av House Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.