Sinclair Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Här kan ni delge eran åsikt om James Cameron's Avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Bästa filmen på länge, mycket låg i biokänslan dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Min favoritfilm, låter säkert galet fanboy men jag tycker det är en av (om inte den) bästa filmerna genom tiderna. Även om det finns många kultförklarade filmer slår denna allt. Längtar som fan tills jag kan köpa den eller bränna ner en riktigt bra dvdrip från nätet. Jag ♥ Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Oj, har just dragit mig ifrån en 50 sidors tråd som diskuterar denna film, skönt med ett "lammunge" till tråd. Men jag får väl säga vad jag sa i den tråden- Jag hördes talas om denna filmen av en slump långt långt innan mina vänner både online och irl gjorde det. Mina förväntningar var inte speciellt höga då, jag visste att det var James Cameron som styrde filmen men jag ser inte precis upp till den mannen som jag gör t.ex. Tim Burton osv. . När filmen släpptes planerade jag inte på att se den, tanka den när den kom ut på rippen kanske, men mina vänner såg den, och OM dem gillade den. Då höjdes mitt omdöme om filmen från, ja typ 0-100 direkt, och jag trodde det var världens bästa film. När jag såg den hade jag väldigt höga förväntningar och fick inte riktigt det jag önskat mig men ändå en sjukt grym film, 3D effekterna var väl sisådär men "första pannkakan blir alltid lite misslyckad" med tanke på att 3D tekniken är nyutvecklad. En del saker hängde löst i plotten, men överallt var detta en bra film som jag säkert kommer se i 2D senare också. 8/10 får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Den var väll bra men storyn var väll lite för lik pocahontas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 När jag såg den hade jag väldigt höga förväntningar och fick inte riktigt det jag önskat mig men ändå en sjukt grym film, 3D effekterna var väl sisådär men "första pannkakan blir alltid lite misslyckad" med tanke på att 3D tekniken är nyutvecklad. En del saker hängde löst i plotten, men överallt var detta en bra film som jag säkert kommer se i 2D senare också. 8/10 får den. My words. Precis det där med 3D effekterna, är exakt samma tankar som mig. Jag hade skithöga förväntningar, eftersom alla som sett den sa att det var det häftigaste dom sett. Det var väldigt lite 3D effekter. Texten var väl det enda som på riktigt som var utanför bilden hela tiden. Reklamen för askungen var mer 3D effekter i. Men annars en väldigt bra film. Kan gärna se den igen, även utan 3D. 4/5, 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Jag fick inte se något med 3D effekter eller så på biografen. Men jag tycker det är en av de större bra filmerna som har kommit ut nu på sistonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Jag fick inte se något med 3D effekter eller så på biografen. Men jag tycker det är en av de större bra filmerna som har kommit ut nu på sistonde. Man kunde välja om man ville se 2D eller 3D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Kunde inte jag, haha. Dock var det en liten biograf haha :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Jag fick inte se något med 3D effekter eller så på biografen. Men jag tycker det är en av de större bra filmerna som har kommit ut nu på sistonde. Polsk biograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Jag fick inte se något med 3D effekter eller så på biografen. Men jag tycker det är en av de större bra filmerna som har kommit ut nu på sistonde. Man kunde välja om man ville se 2D eller 3D :P Om jag inte minns fel så var det väl bara 28 biografer i Sverige som fick visa 3D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Om jag inte minns fel så var det väl bara 28 biografer i Sverige som fick visa 3D?Låter korrekt, men då bor man ju nära minst EN =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.