Hoppa till innehåll

Silikonfodral Till Ipod Touch 3g


RumbleRoar
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har beställt en Ipod Touch 3G 32gb och jag undrar vart man får tag på ett silikonfodral som passar den. Min vän rekommenderar att jag skaffar en sådan, men jag hittar ingen som passar. 2G och 3G 8gb ska tydligen vara lika stora, men det är skillnad mellan 8gb och 32gb; (citerat från teknikproffset.se)

"Passar:

•iPod Touch 2G (2nd Generation)

•iPod Touch 3G (3rd Generation) Endast 8GB-modellen.

Passar ej 32GB/64GB modellerna (Men vi säljer även skydd till dessa)"

 

De säljer inte alls sydd som passar 32gb, som de påstår att de gör. Min fråga är vart kan jag köpa en som passar?

Helst vill jag ha en som kostar ungefär lika mycket som på teknikproffset (29kr + frakt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konstigt... Alla ipod touch är likadana vad jag vet, 1G är lite annorlunda men ett fodral borde ändå passa. Jag har dessutom aldrig hört om 32/64gb ipod touch, däremot finns iphone i de storlekarna och iphone är tjockare så en iphone får inte plats i ett ipod touch fodral.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konstigt... Alla ipod touch är likadana vad jag vet, 1G är lite annorlunda men ett fodral borde ändå passa. Jag har dessutom aldrig hört om 32/64gb ipod touch, däremot finns iphone i de storlekarna och iphone är tjockare så en iphone får inte plats i ett ipod touch fodral.

I tredje generationens iPod touch så ersattes 16gb versionen av en 64gb version. 2G fodralet borde dock funka till 3Gs också fast är dock inte säker =/ .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...