nintendo95 Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Hej finns det någon som vet vart leonardo är efter att man har hittat alla kodexark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 I huset, vid arkitekten och din syster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo95 Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 I huset, vid arkitekten och din syster.okej men va fan ska det bli av alla ark? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 I huset, vid arkitekten och din syster.okej men va fan ska det bli av alla ark? <_< En världskarta tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 när du har fått kodexarken dechiffrerade kan du gå till Marios kontor och sätta upp de på väggen. PS. leta efter ett "L" på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) När du har satt upp alla arken på väggen så ska du använda eagle-vision och pussla ihop bitarna så de bildar en världskarta. Corndog: Det är vid systern faktiskt. :) Redigerat 29 December 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 När du har satt upp alla arken på väggen så ska du använda eagle-vision och pussla ihop bitarna så de bildar en världskarta. Corndog: Det är vid systern faktiskt. :) Men det är ju i samma hus, eller? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Du har knappt haft spelet i 1 månad och du frågar redan efter hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 När du har satt upp alla arken på väggen så ska du använda eagle-vision och pussla ihop bitarna så de bildar en världskarta. Corndog: Det är vid systern faktiskt. :) Men det är ju i samma hus, eller? :) Japp, men fel rum och tror nästan det är fel våning också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 DNA Sekvens 11 behöver jag hjälp med, man ska hitta 15 kodexark någonstand, min fråga är som lyder: Är det runt hela världen eller är det bara i den staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 DNA Sekvens 11 behöver jag hjälp med, man ska hitta 15 kodexark någonstand, min fråga är som lyder: Är det runt hela världen eller är det bara i den staden? Dem finns utspridda över alla städer. Glöm inte att alla blir markerade på kartan vid den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.