Hoppa till innehåll

Processor?


Kevve
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker inte du ska köpa 300W men isåfall är det den här, den är 400W men det finns inga billigare på Inet.se som inte är Ace eller annan skit.

 

Du ser, där gick priset upp till 1600kr. Jag har bara cirka 1200kr.

 

denna och nätagget räcker gott och väl till WoW

 

Får se hur det blir. Ifall jag väntar en månad med att handla. Och jag kollade nu på min processor, den är tvåkärnig men tycks bara utnyttja en av dom två kärnorna? Är det inte så att dom ska dela kraften hos båda?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man inte är dum i huvudet och har märkesfobi så säljer Jula billigare och mer effektiva nätaggregat. ^^

Vilket märke är det på dem? Jag har hört att Ace nätaggregat tydligen går sönder snabbt och presterar inte så bra som den ska för sitt Watt-antal. Det är alltså inte så bra att köpa det billigaste hela tiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte varför du vill uppa din processor från 2 GHz till 2,3 om WoW bara kräver 1,3!

 

System requirements Windows

 

* Windows Vista or Windows XP

* Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+ processor

* 512 MB of RAM

* 3D video card with Hardware T&L with 32 MB Video RAM

* 15 GB of free hard drive space

* 4× CD-ROM drive

* Broadband Internet connection

http://en.wikipedia.org/wiki/World_of_Warc...f_the_Lich_King

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man inte är dum i huvudet och har märkesfobi så säljer Jula billigare och mer effektiva nätaggregat. ^^

Vilket märke är det på dem? Jag har hört att Ace nätaggregat tydligen går sönder snabbt och presterar inte så bra som den ska för sitt Watt-antal. Det är alltså inte så bra att köpa det billigaste hela tiden.

 

HKC, aldrig sett det märket förr, dock brukar Jula sälja bra grejer. Men du har en poäng, och hur ofta köper man ett nätaggregat på ett lågprisvaruhus liksom?

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HKC, aldrig sett det märket förr, dock brukar Jula sälja bra grejer. Men du har en poäng, och hur ofta köper man ett nätaggregat på ett lågprisvaruhus liksom?

Ibland kan man ju få nåt bra billigt men jag skulle hellre köpt ett känt märke som crossair i detta fallet. Kläder däremot fattar jag inte varför folk köper dyrt. På brainiac tog dom en märkesbyxa och en billig byxa och slet ut dem massa sen skulle slumpade personer gissa vilken byxa som var märkesbyxan. Majoriteten gissade fel. Men detta betyder ju inte att alla märkeskläder har dålig kvalité.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte varför du vill uppa din processor från 2 GHz till 2,3 om WoW bara kräver 1,3!

 

System requirements Windows

 

* Windows Vista or Windows XP

* Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+ processor

* 512 MB of RAM

* 3D video card with Hardware T&L with 32 MB Video RAM

* 15 GB of free hard drive space

* 4× CD-ROM drive

* Broadband Internet connection

http://en.wikipedia.org/wiki/World_of_Warc...f_the_Lich_King

 

Det är minimum, jag vill nå upp till recommended.

post-1263-1262526171_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...