Gäst Eminem4Life Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 (redigerat) http://www.games.host56.com/ Där har ni min nyskapade hemsida blev klar med den igår :P kom gjärna med tips som kan göra den snyggare ;) Redigerat 30 December 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates.vad menar du??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 "Site under Review". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates. Och sen 2/10 för designen. Använd ljusare färger på sidan, helst ljud bakgrund med svart/mörk text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates. Och sen 2/10 för designen. Använd ljusare färger på sidan, helst ljud bakgrund med svart/mörk text. Ljusare färger? xD Helst ljus bakgrund med mörk text? xDJag gillar faktiskt den randiga bakgrunden =) Det är bekvämt för ögat. I övrigt påminner sidan mig om Homer's hemsida i The Simpsons - Avsnittet med "Mr.X". Du är iaf på väg någonstans E4L (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Webservern: www.000webhost.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
welsxxx Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Tillåt mig att skratta! Min hund kan göra bättre. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Tillåt mig att skratta! Min hund kan göra bättre. =) Det var en skicklig hund :) Nej, men bygg upp sidan i olika sektioner istället. En topp, en mitt och en botten, istället för att ha texten direkt på 'bakgrunden'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Varför börjar alla ord med stor bokstav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 (redigerat) Varför börjar alla ord med stor bokstav? Det Värsta Är att Vissa ord börjar Med stor, och Vissa Med Liten bokstav. * Lär dig stava! * Lär dig göra en design! * Kom på en riktig inriktning för sidan! There's the key to success, I guess your too short to reach it. Redigerat 27 Januari 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 1/10 Inge snygg design. Obs ta det inte personligt //ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.