Hoppa till innehåll

Min Egna Hemsida

Rekommendera inlägg

Gäst Eminem4Life
Skrivet

10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates.

vad menar du??? :huh:
Skrivet

10/10 med tanke på att någon som du inte borde vara kapabel till att använda mer än freewebs färdiga templates.

Och sen 2/10 för designen. Använd ljusare färger på sidan, helst ljud bakgrund med svart/mörk text.

Skrivet

Och sen 2/10 för designen. Använd ljusare färger på sidan, helst ljud bakgrund med svart/mörk text.

Ljusare färger? xD Helst ljus bakgrund med mörk text? xD

Jag gillar faktiskt den randiga bakgrunden =) Det är bekvämt för ögat. I övrigt påminner sidan mig om Homer's hemsida i The Simpsons - Avsnittet med "Mr.X". Du är iaf på väg någonstans E4L (y)

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Skrivet

Tillåt mig att skratta! Min hund kan göra bättre. =)

Det var en skicklig hund :)

Nej, men bygg upp sidan i olika sektioner istället. En topp, en mitt och en botten, istället för att ha texten direkt på 'bakgrunden'.

Skrivet (redigerat)

Varför börjar alla ord med stor bokstav?

Det Värsta Är att Vissa ord börjar Med stor, och Vissa Med Liten bokstav.

* Lär dig stava!

* Lär dig göra en design!

* Kom på en riktig inriktning för sidan!

There's the key to success, I guess your too short to reach it.

Redigerat av 95alexander95

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...