Erram Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Satan vad irriterande att allting Börjar På Stor och sen Liten bokstav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Dålig bakgrund och design Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 (redigerat) http://www.games.host56.com/ Där har ni min nyskapade hemsida blev klar med den igår :P kom gjärna med tips som kan göra den snyggare ;) nah 2/10 vad tycker ni om min då Pontaxxr.-tk utan - Redigerat 19 Februari 2010 av pontaxxr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Använd inte Microsoft Office Word :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Ja de du kan förbättra är att de inte är randig bakgrund. Kanske fixa så du gör en box till texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Lär dig det engelska språket innan du skapar en engelsk hemsida, sedan är hemsidan bara en stor röra, jobbig att navigera runt på . Stor del p.g.a. den svarta bakgrunden. Ger den 0 / 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Du gjorde min dag, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Som sagt. Den suger ganska hårt ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.