Gäst Tutankoopa Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Börjar 8.an Var det svårt med Nationela proven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Jag börjar då 9:an. Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Det är lite väl löjligt att en 6:a ska kunna gå på högstadiet. <_< Högstadiet är & kommer ALLTID att vara åk 7-9. men så e de inte i hela j*vla sverige. du får ta reda på lite innan du skriver de <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 börjar nian detta år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 ja jag skulle flyttat från kiruna nästa år i stället då skulle jag kunna njuta av mellan stadiet ett år till!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Det finns flera ställen där 6an e högstadiet.. I Älvsjö e det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Högstadiet...ho ho! Det var längesen. Gick ut nian -96. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Ehm... ska börja 4:an :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Jag börjar i högstadiet i höst! Jag oxå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Högstadiet i sexan?... jaja.. Jag ska i alla fall gå ur högstadiet denna termin! YES! C'mOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Jag börjar i högstadiet i höst! Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag öbrjar 5:an efter sommarlovet! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.