Hoppa till innehåll

I Behov Av Webbhotell Med Domännamn - Gratis?


Gäst Diskmedel
 Dela

Rekommendera inlägg

Bara för att jag känner mig glad idag så delar jag ut 5 koder till. Först till kvarn som vanligt!

Min kompis är på gång med en fotbollsajt som ska täcka händelser från Spanien, Tyskland, England och Italien - inklusive deras ligor. Plus VM, EM och olika andra mästerskaper. Jag har för mig att det kommer att postas allt från nyheter till krönikor på denna nyhetsbevakare, och såvitt jag vet skulle bra med utrymme sitta fint fint. Så om du inte har något emot att jag tar emot en andra kod så gör jag gärna det. Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 110
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Diskmedel

Skulle gärna ta en. Anledning kan du se några inlägg upp.

 

 

Bara för att jag känner mig glad idag så delar jag ut 5 koder till. Först till kvarn som vanligt!

Min kompis är på gång med en fotbollsajt som ska täcka händelser från Spanien, Tyskland, England och Italien - inklusive deras ligor. Plus VM, EM och olika andra mästerskaper. Jag har för mig att det kommer att postas allt från nyheter till krönikor på denna nyhetsbevakare, och såvitt jag vet skulle bra med utrymme sitta fint fint. Så om du inte har något emot att jag tar emot en andra kod så gör jag gärna det. Tack på förhand.

 

Koder kommer i PM.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att jag känner mig glad idag så delar jag ut 5 koder till. Först till kvarn som vanligt!

Tar gärna en! Är på gång med en ny webbapplikation, ett öppet forum där man går med i kanaler (precis som på IRC) men post-systemet funkar som facebook. Skulle gärna behöva domän/utrymme för det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

 

Är riktigt intresserad av att få tag på en kod, då jag funderat ett tag nu på att köra upp en blogg liknande hemsida med nyheter, åsikter och liknande från anime/manga världen, eller något liknande då jag som sagt har några idéer i huvudet.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Diskmedel

Satt vid det tillfället på mobilen, och han precis skicka ut koderna innan täckningen dog. Jag hoppas i alla fall att alla hann använda koderna innan den 7/7 2010, då det var sista giltiga datum. Beroende på hur Binero väljer att göra så kommer det ett flertal nya koder i vinter igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satt vid det tillfället på mobilen, och han precis skicka ut koderna innan täckningen dog. Jag hoppas i alla fall att alla hann använda koderna innan den 7/7 2010, då det var sista giltiga datum. Beroende på hur Binero väljer att göra så kommer det ett flertal nya koder i vinter igen.

Jo det hann man. Tackar!

 

http://kuddie.se - Vi ses kanske i vinter då ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
Gäst Diskmedel

Läs första inlägget. Sitter på ett gäng nya koder för 3 månaders gratis webbhotell + domän. Gäller endast personer som inte är/har varit kund hos Binero tidigare. Först till kvarn gäller, med en god anledning till varför just du ska ha detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Diskmedel

Dåligt erbjudande jämfört med tidigare, så jag skippar att ha en bra anledning :P

Det blev automatiskt ett dåligt erbjudande när värdet understiger 500 kr. ;)

Redigerat av Diskmedel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...