5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Aha. Den har jag 3 stjärnor på. Tiden vet jag inte riktigt. Men jag använde 2 pistoler, medans den andra använde en pistol och något annat :P ..31.43 sekunder. Offtopic: Akimbo huh? Jag älskar akimbovapen. :D nej. Inte akimbo.. utan 1 pistol i varje fack :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Körde själv och fick 31 någonting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Special ops me lillebryr så inte så kul o springa o ge han jäävla liv hela tiden! Ja är på Delta tror ja den hette :D Kommer inte ihåg tiden, tror den var ganska dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Började på kampanjen igen. Nu fick jag 27,25 sek, rekommenderad svårighetsgrad: Veteran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Cirka 29 sec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 24.9 fråga mig inte hur. har nördet det spelet + den banan länge nu :D Båda hade K-pist och pistol som sidearm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Haha, okej. Imorrn kommer min 1337 polare, han är grym på Call Of Duty! Så då ska ja försöka få sista Spec Ops :D Off Topic: Gillar inte akimbo vapen, bara på pistoler :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) Haha, okej. Imorrn kommer min 1337 polare, han är grym på Call Of Duty! Så då ska ja försöka få sista Spec Ops :D Off Topic: Gillar inte akimbo vapen, bara på pistoler :) OFT nej tyckerr inte hellerom akimbo pga det värdelösa siktet. men det ser iallafall coolt ut. ONT Slog mitt rekord med 0.6 sekunder :D Sitter fast på de sista special ops banorna där man ska döda juggernouts (felstavat). Klarar inte den när man ska döda 10 st med bara explosiva vapen. har däremot klarat den på oljeriggen =P Redigerat 6 Januari 2010 av anonym0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Körde igen och fick 27.3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 jag fick 31 sec, men för att jag hadde bra accuarcy och inte sköt civila etc. så fick jag 24 sec.Va? Jag får inga avdrag. Fuskar ni, eller? Försök att sikta lite bättre... då kommer det att stå "accuracy bonus : -5" eller nåt Nej de e inte fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 jag fick 31 sec, men för att jag hadde bra accuarcy och inte sköt civila etc. så fick jag 24 sec. Va? Jag får inga avdrag. Fuskar ni, eller? Försök att sikta lite bättre... då kommer det att stå "accuracy bonus : -5" eller nåt Nej de e inte fusk Jo, jag vet det nu. Men, när jag skrev det där fattade jag inte att ni körde 'The Pit' i kampanjen. I Spec. Ops får man inga avdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 27,1 - Körde på Xbox 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg