GangsterTwist Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 Jag säger: Hittills mobilen. Kommer nog ändra till ett eget hus/lägenhet när jag väl köper ett. Citera
Gäst Noodles Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 Noodles, Ditt bästa köp måste väl vara Photoshop? För du gör sjukt nice bilder. Eller laddade du ner den? :POh tack. Gissa en gång ;D Citera
GangsterTwist Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 Noodles, Ditt bästa köp måste väl vara Photoshop? För du gör sjukt nice bilder. Eller laddade du ner den? :POh tack. Gissa en gång ;D Du tog en bild från spelet Saboteur, och Photoshopa ditt namn i bilden, du kanske adda lite effekter.Den var fin :cool: Citera
KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 Just nu som jag kommer ihåg är mina hörlurar och mus :D Citera
Torcida Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 har gjort många bra köp i livet så kan nog inte säga nåt nu men kommer kanske med något senare Citera
Gäst Noodles Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 Noodles, Ditt bästa köp måste väl vara Photoshop? För du gör sjukt nice bilder. Eller laddade du ner den? :P Oh tack. Gissa en gång ;D Du tog en bild från spelet Saboteur, och Photoshopa ditt namn i bilden, du kanske adda lite effekter.Den var fin :cool: Han syftade på Photoshop och det var jag som gjorde hans avatar. Men när det gäller min avatar stämmer det. Citera
Sinclair Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Skrivet 2 Januari 2010 En LCD-TV med Full HD som jag kommer köpa om ungefär en till två månader. :gitarr: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.