Gäst Stekpanna Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Om de skulle failat skulle ju admin inte behöva ta bort den.Det jag menade var att dem trodde på fullaste allvar att dem skulle kunna fixa tusentals UK utan att bli upptäckta. :D Du sa "Tack Kattgruppen!", som om vi hade förstört för fuska, men hur många var det egentligen som brydde sig om det? Sen var ändå ett failsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Tydligen så måste ju vi lyckats med att få en massa tusentals klick med tanke på att det är så allvarligt då det måste finnas stora brister i det här systemet som vi upptäckt och som admin inte kan fixa och inte kommer att fixa, därför avskaffar han det. Ganska enkelt, right? Fast nu har ju inte Kattgruppen något med det att göra vad jag vet. Sedan blir det ganska roligt att få höra vart dina fördomar kommer ifrån. Nåja, lika bra att UK systemet avskaffas då jag inte kan läsa något om missbruk ang. UK i reglerna, om man kan reglerna så vet man att "missbruk" bara nämns i §3.10. Det säger inget om VIP, men jag misstänker att de som missbrukade det gjorde det för FM? • §6.3 - Det är förbjudet att skaffa sig FuskaMynt på ett sätt som inte skall ge det. Ser också att §1 har uppdaterats. Redigerat 2 Januari 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tror man tar bort varningar med UK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tror man tar bort varningar med UK.Juste, det kunde man också göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 (redigerat) Varför skulle man vara ute efter meningslösa låtsaspengar för?Fråga inte mig... Redigerat 2 Januari 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.