Encoder Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Barret 50.Cal Thermal. G18 Akimbo. Semtex Flash Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro. Det är <3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Barret 50.Cal Thermal. G18 Akimbo. Semtex Flash Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro. Det är <3. G18 noob. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Barret 50.Cal Thermal. G18 Akimbo. Semtex Flash Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro. Det är <3. G18 noob. ;) Vad är det som är så noobigt med G18? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Barret 50.Cal Thermal. G18 Akimbo. Semtex Flash Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro. Det är <3. G18 noob. ;) Vad är det som är så noobigt med G18? Sjukt hög firerate, hög damage, lång range. Man kan knappt vinna mot en person med G18 :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 just nu: RPDizzle: RPD Grip M93 Raffica Claymore 2x Flash Sleight of Hand Pro Hardline Pro Ninja KS UAV, Counter-UAV, Precision Airstrike försöker göra challengen när man ska kalla in 1000 uav och counter uavs :P samt kalla in 50 precision airstrikes ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 UMP 45, Red Dot Sight Magnum, Tactical Knife Throwing Knife Stun Grenade Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Predator Missile Harrier Chopper Gunner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 UMP 45, Red Dot Sight M9 Akimbo Throwing Knife / C4 Stun Grenade Marathon Pro / Scavanger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro UAV Harrier Strike / Attack Helicopter AC-130 ---- Intervention, FMJ SPAS-12, Grip Throwing Knife, Claymore, C4 Sleight of Hand Pro Stopping Power Po Ninja Pro UAV Harrier Strike / Attack Helicopter AC-130 ---- UMP 45, Silencer M9, Silencer Throwing Knife Marathon Pro Cold-Blooded (Pro if I had it), Stopping Power Pro Ninja Pro UAV Harrier Strike / Attack Helicopter AC-130 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 (redigerat) ACR silencer och holografik sight Spas grip och fmj Semtex Flash/stun Bling pro Hardline pro Commando pro Care package Predator/Sentry Airstrike (Jag vet att jag är en N00B) Redigerat 8 Juni 2010 av Amir23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 ACR silencer och holografik sight Spas grip och fmj Semtex Flash/stun Bling pro Hardline pro Commando pro Care package Predator/Sentry Airstrike (Jag vet att jag är en N00B) Varför FMJ till Spas? Bättre med Holographic/Reddotsight eller Extended Mags. Hardline är inte bra till ACR, ACR har låg damage. Det var samma klass jag körde med förr också :P Min är nog Intervention FMJ Raffica Akimbo Flash/stuns Throwing Knife Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro KS= UAV-Predator-Harrier eller Predator-Harrier-Stealth/Pavelow/Ac130/chopper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 ACR silencer och holografik sight Spas grip och fmj Semtex Flash/stun Bling pro Hardline pro Commando pro Care package Predator/Sentry Airstrike (Jag vet att jag är en N00B) Varför FMJ till Spas? Bättre med Holographic/Reddotsight eller Extended Mags. Hardline är inte bra till ACR, ACR har låg damage. För att ingen Assualt Rifle i det här spelet behöver Stopping Power. Absolut inte ACR, no recoil. Bästa klassen, eh? Primary: Vad som helst. Secondary: AA12 extended mags. Perk 1, Scavenger Perk 2, Stopping Power Perk 3, antingen Steady aim eller ninja. Klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Barret 50.Cal med FMJ Striker foregrip. StunX2 Claymore Sleight of hand pro. Cold-blooded pro. Steady aim pro. Harrier-Chopper gunner-Nuke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 1. M16A4 Holographic-sight. Raffica Akimbo. 2.Intervention FMJ. Raffica Akimbo. 1.Slegiht of hand, Cold-blooded och Ninja (PRO på alla) 2.Sleight of hand, Stopping power, och något med hip-accuricy heter perken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg