↗ till inläggetFast om folk slutade skapa dubbelkonton för att leka coola så skulle det ju inte finnas något problem, eller hur?
Säg det till vår käre Sandkaka/Sandkakan.
↗ till inläggetHär spekulerar vi hej vilt ser jag. Jag antar att admin skapade regeln i ett försök att slippa dubbelanvändare, eller iaf få en ursäkt för att kunna totalt radera oskyldiga medlemmars acc/ändra deras lösenord och mörka allt som negativt som förekommer på fuska. själv anser jag att admin gör bort sig totalt om det är därför eftersom han dels inte kommer kunna banna alla proxies i världen och dels för att många inte alls är här för att förstöra. att få ett permban för några felsteg man gjorde när man var 12 eller gjort under 5-6 års medlemskap är knappast rimligt.Antar att regeln har sin grund i när folk skapade dubbelkonton och gömde sig bakom proxies bara för att kunna kalla Admin för en jävla polack.
Proxy-regeln borde tas bort snarast eftersom man undrar vad fan admin tänker och det är genant och dessutom lider många oskyldiga, t.ex. folk på semester, folk som vanligtvis sitter bakom proxy/VPN, folk med dynamisk ip.