Hoppa till innehåll

Uppdaterade Regler


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 140
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Dvs, om flera personer har liknande avatarer så blir det en grupp (av personer med liknande avatarer), alltså är det förbjudet.

Finns ju massor av folk med WoW-avatarer... ännu ett exempel på hur löjlig regeln är om det du säger är så admin har tänkt det. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dvs, om flera personer har liknande avatarer så blir det en grupp (av personer med liknande avatarer), alltså är det förbjudet.

Finns ju massor av folk med WoW-avatarer... ännu ett exempel på hur löjlig regeln är om det du säger är så admin har tänkt det.

 

 

Enligt

 

"Är det flera som har en avatar med t.ex. liknande bakgrund så blir ni ju en grupp och då räknas det som en grupp-avatar. Har ni helt olika avatars så är det ingen gruppavatar."

 

Är det flera som har liknande avatarer så räknas de som en grupp.

 

Som jag ser det så finns det två alternativ.

 

1) Admin tar plötsligt bort regeln.

2) Admin fortsätter att inte säga något och låter regeln vara kvar.

 

http://bighugelabs.com/output/motivator3031a7b9ef07ca6097b2710644b1bc8c2f739a53.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom att alla i Hundgruppen förutom jag byt avatar är det väl inget fel på min avatar nu, va?

Jag är ju ändå Hundgruppens skapare, då borde jag av alla få ha denna avataren?

Din avatar refererar ju fortfarande till en grupp, alltså kan den tolkas som en gruppavatar. Det är upp till admin att säga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...