Hoppa till innehåll

Uppdaterade Regler


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Typ dom där "gott nytt X år" som flera i KG har, klassas det som gruppavatar?

Besvarades ju av inlägget ovan. Ja, det är en gruppavatar.

Om flera personer har en liknande avatar så räknas det som en gruppavatar.

 

Frågan är hur lika det får vara. Om 50% av ett gruppforum råkar gilla hästar och har olika sorters hästavatarer utan syfte att skapa en gruppavatar kan det klassas som gruppavatar ändå. Den som KG har syftar ju inte på KG på något sätt, bara att majoriteten av folk med "gytt nytt X år" avatarer är med i KG. Har sätt en eller två utanför KG med sånna avatarer.

 

Löjlig regel för övrigt.

 

Jag skulle nog tro att det är en gruppavatar ändå. Grupp referar ju inte till gruppforum, utan till en grupp människor i det här fallet.

 

"Är det flera som har en avatar med t.ex. liknande bakgrund så blir ni ju en grupp och då räknas det som en grupp-avatar. Har ni helt olika avatars så är det ingen gruppavatar."

 

 

Dvs, om flera personer har liknande avatarer så blir det en grupp (av personer med liknande avatarer), alltså är det förbjudet.

 

Skulle nog tro att regeln kan sammanfattas med "Två eller flera personer får inte ha samma eller liknande avatar."

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 140
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skulle nog tro att regeln kan sammanfattas med "Två eller flera personer får inte ha samma eller liknande avatar."

Isåfall bryter admin mot den regeln just nu eftersom runt 5 pers har samma avatar som honom.

 

Men eftersom han skriver "grupp/klan" i regeln tror jag han syftar på just gruppforum, inte en grupp personer.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle nog tro att regeln kan sammanfattas med "Två eller flera personer får inte ha samma eller liknande avatar."

Isåfall bryter admin mot den regeln just nu eftersom runt 5 pers har samma avatar som honom.

 

Men eftersom han skriver "grupp/klan" i regeln tror jag han syftar på just gruppforum, inte en grupp personer.

 

ja, men i hans förklaring av regeln så låter det som han menar en grupp personer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle nog tro att regeln kan sammanfattas med "Två eller flera personer får inte ha samma eller liknande avatar."

Isåfall bryter admin mot den regeln just nu eftersom runt 5 pers har samma avatar som honom.

 

Men eftersom han skriver "grupp/klan" i regeln tror jag han syftar på just gruppforum, inte en grupp personer.

 

Hahaha jag skrattar så det gör ont!! :D Klockrent!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle nog tro att regeln kan sammanfattas med "Två eller flera personer får inte ha samma eller liknande avatar."

Isåfall bryter admin mot den regeln just nu eftersom runt 5 pers har samma avatar som honom.

 

Men eftersom han skriver "grupp/klan" i regeln tror jag han syftar på just gruppforum, inte en grupp personer.

 

Det är inte han som bryter mot regeln, eftersom han är den ursprungliga användaren av avataren, och det får vara 1 med liknande avatar. Han är den enda, därför bryter alla andra utan han regeln. Nu är du bara löjlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar Batman, så det var skönt att det fanns en Batman-avatar i standardgalleriet så jag inte behövde fixa någon egen "Batatar". Dessvärre verkar ju fler på forumet gilla Batman också, och har samma avatar som mig. :blink:

 

Jobbigt läge!

Jag har också fått ett intresse för batman för ett tag sen. Skulle vara riktigt jobbigt om denna regel förbjuder mig från att ha denna batatar! Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm vilket sammanträffande att vi tre börjat gilla batman nästan samtidigt! :o

Men admin kan vi inte ha en omröstning om dessa regler eller nåt, är det inte medlemmarna som är viktigast på sidan?

Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...