Hoppa till innehåll

Uppdaterade Regler


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 140
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

är det inte medlemmarna som är viktigast på sidan?

AHAHA! Herregud Juicelol hur kan du tro så om admin!? det har alltid varit pengarna, admin är fascist, han är kriminell, han är en mytoman, han är kapitalist och han är dum i huvudet.

 

Macgyver? -.-

 

Edit* Har inte admin skrivit något svar till oss`?

 

Så har jag en fråga. Om man tittar på den första regeln.... Min grupp grundades typ på sånt.. Kommer admin att ta bort den då?

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Din avatar refererar ju fortfarande till en grupp, alltså kan den tolkas som en gruppavatar. Det är upp till admin att säga

Min tolkning av regeln är att en gruppavatar är en avatar som en grupp personer använder, dessvärre är admins regler föga konkreta och mycket abstrakta när det kommer till hur de fungerar i praktiken och han anpassar dem efter det han själv tycker är bäst.

 

Macgyver? -.-
Öh, varför skulle det vara MG..?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

§4.3 - Grupp/klan-avatarer är ej tillåtna, använd gruppikon istället.

 

Regeln är nu förtydligad. Regeln kom till då det var mycket tjafs om gruppavatarer. T.ex. att folk stal de och gjorde om de osv. Tror jag fick 10-30 PM rörande gruppavatars på ca en vecka.

 

Den här regeln påverkar endast ett fåtal personer och där syftet är att ha en speciell avatar för sin grupp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake
§4.3 - Grupp/klan-avatarer är ej tillåtna, använd gruppikon istället.

 

Regeln är nu förtydligad. Regeln kom till då det var mycket tjafs om gruppavatarer. T.ex. att folk stal de och gjorde om de osv. Tror jag fick 10-30 PM rörande gruppavatars på ca en vecka.

 

Den här regeln påverkar endast ett fåtal personer och där syftet är att ha en speciell avatar för sin grupp.

 

Om vi skulle ta bort allting det har blivit bråk om så skulle vi lika gärna ta bort Kattgruppen, Hundgruppen och Imba.

Vi kan ju lika gärna ta ner hela forumet?

För det har säkert blivit bråk om det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...