Trololololol Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Vilket är ditt Favorit Vapen/Secondary/Equipment? Mina är: ACR, Model 1887, Tactical Insertion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Vilket är ditt Favorit Vapen/Secondary/Equipment? Mina är: ACR, Model 1887, Tactical Insertion Den äger! :) Ehh, kanske SCAR-H Med heartbeat sensor. Sen semtex bomb :D Secondary; 44. Magnum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 M16A4/G18/C4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 InterventionThermalScope/M93RafficaSilencer/Claymore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Vilket är ditt Favorit Vapen/Secondary/Equipment? Mina är: ACR, Model 1887, Tactical Insertion noob vapen... mina är nog Famas, Striker och Semtex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 ACR/USP.45/Semtex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 http://cheytac.com/images/CT%20085.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Vilket är ditt Favorit Vapen/Secondary/Equipment? Mina är: ACR, Model 1887, Tactical Insertion noob vapen... mina är nog Famas, Striker och Semtex Men erkänn att det inte bara är noobs som använder dem! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Vilket är ditt Favorit Vapen/Secondary/Equipment? Mina är: ACR, Model 1887, Tactical Insertion noob vapen... mina är nog Famas, Striker och Semtex Nej FAMAS är ju inget "noobvapen", nej nej. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Vilket är ditt Favorit Vapen/Secondary/Equipment? Mina är: ACR, Model 1887, Tactical Insertion noob vapen... mina är nog Famas, Striker och Semtex Men erkänn att det inte bara är noobs som använder dem! :P nä det är inte bara noobs som använder dom det är sånna som är så kassa att dom inte kommer upp på leaderboard så dom använder 1887 för att kunna komma upp på leaderboard för den är så overpower och dödar allt och alla aja min favorit är M4A1, den har hjälpt mig genom många svåra tider sen har vi Magnum och Desert Eagel som jag ska börja köra med nu sen har vi också frag och semtex detta var väldigt långt inlägg om jag får säga så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Model 1887 äroverpowered tycker jag också men asbra för dom som använder den! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Kassa spelare som tror de e pros använder 1887 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg