DonaldDuck Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 FAMAS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 M16, Famas, Model1887 Akimbo, är alla noobvapen. Alla är overpowered. Men inte när jag använder dem, jag måste spreya tre burst med båda M16 och Famas, och Model Akimbo måste jag skjuta tre skott... -.- Måste säga att mitt favoritvapen just nu är Tar21. Antingen med FMJ elr Silencer, jävla beast. Secondary blir nog USP-pistolen eller M014 shotgun. Vapnet jag fått mest kills med. Mastery har jag också. RDS/Holographic eller iron? Iron sights är tillräckligt bra. RDS är riktigt jävla kass egentligen, det var en "pain in the ass" att få holographic (som jag aldrig använder). Justja, mitt andra favoritvapen är nog nu AT4, med Danger Close. Har fått en triple rätt över banan Quarry med den :D AT4an äger ju sönder har börjat köra med den nu gjorde en Headshot med den engång :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) SCARL-H med rds och silencer, eller Tar-21 med rds, akimbo pp2000 eller AT4 Redigerat 7 Januari 2010 av kratzz17 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Intervention med FMJ. Har precis lärt mig quickscopa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Intervention med FMJ. Har precis lärt mig quickscopa. Skitenkelt med både Barrett och Intervention. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Intervention med FMJ. Har precis lärt mig quickscopa. Skitenkelt med både Barrett och Intervention. :D jag tycker det är sådär lätt att quickscopa om dom kommer nära så är det lätt men jag har börjat köra med Intervention, skit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Om man tänker för mycket när man siktar så går det dåligt imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Om man tänker för mycket när man siktar så går det dåligt imo. när man är upphetsad och stressad så går det dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Om man tänker för mycket när man siktar så går det dåligt imo. när man är upphetsad och stressad så går det dåligt Därför skiter man i totalt vilken killstreak eller hur bra det går. Man bara kör på som vanligt. Då brukar det gå bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Jag är bäst på natten, vill säga runt 20-01. Vet inte varför, det bara är så :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Mitt favoritvapen nu är helt klart ACR, fick 450 kills på en dag med den. Sen har vi ju M014 Shotgun som är riktigt skön. Väntar dock på att få Model 1887. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Mitt favoritvapen nu är helt klart ACR, fick 450 kills på en dag med den. Sen har vi ju M1014 Shotgun som är riktigt skön. Väntar dock på att få Model 1887. Jag minns när jag hade en trasig PS3 kontroll, då jag bara kunde skjuta, och inte sikta in. Då knoddade jag med M1014 med Lightweight och Marathon, fytusan vad grym jag va då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg