Easton Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Tar-21 är ju det bästa, tar mycket skada och når långt. och den är snabb! Fick en triplesprey med Tar i förrgår, synd att jag inte filmade-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 (redigerat) Tar-21 är ju det bästa, tar mycket skada och når långt. och den är snabb! Fick en triplesprey med Tar i förrgår, synd att jag inte filmade-.- Jag använde Tar-21 innan jag Prestigade igår. Riktigt skön. Just nu använder jag Vector med Maraton och Lightweight. Tills jag får Akimbo på den. Redigerat 18 Januari 2010 av SneekerN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 M16 är underbar ju ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Måste säga att FAMAS med RDS, ScavPro, stopping power och commando pro är väldigt bra Man kan snipa perfekt, en-burst kill med stopping power Har väldigt stor skadeförmåga Och eftersom den är väldigt dålig i close range, har man ju G18 akimbo, som fungerar som ett SMG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) Bara du inte skryter om hur bra du är med FAMAS. ;) Redigerat 19 Januari 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 M21 EBR är rolig att köra med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 M4A1, SCAR-H, Ranger, USP .45 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Mina favorit vapen måste nog vara TAR-21 och FAMAS med holographic sight. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 deagle + tactical knife, ump45 är också bra.UMP ägersprayade 3 stycken för en vecka sen dom hade ingen chans :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Måste säga att FAMAS med RDS, ScavPro, stopping power och commando pro är väldigt bra Man kan snipa perfekt, en-burst kill med stopping power Har väldigt stor skadeförmåga Och eftersom den är väldigt dålig i close range, har man ju G18 akimbo, som fungerar som ett SMG. Håller på med exakt samma sak. Grejen är ju att jag prestigade nyss och håller på att skaffa Akimbo på G18 igen. Dem är ju BEAST. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Primary: WA2000 - ACOG sight Secondary: USP .45 - FMJ Frag & Flash Sleight of Hand Pro Cold Blooded/Stopping Power Steady Aim/Ninja Sentry Gun Precision Airstrike Attack Helicopter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Har ett nytt favorit vapen: TAR-21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg