Zhug Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Tjena Nu har jag börjat med runescape igen och funderar på att göra en ny pure. Just nu så sitter jag och nötar på en cb 31-32 eller något sånt. Som har statsen: 21 attk ._. fail lol 46 str 1 def 30 range 38 hp. Ska jag fortsätta på denna eller ska jag göra en helt ny? Har tänkt att bli member såsmåning om. Vad tycker ni? Isåfall vad för pure ska jag göra? Jag funderade lite på en 0bby mauler men jag vet inte riktigt. Aja help me pl0x. Bai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Fortsätt, det ser bra ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Beror allt på om du vill vara en hygglig PvP eller rusher. Hygglig PvP: Fortsätt på den där. Rusher: Om du är 1 Prayer tycker jag också att du ska fortsätta på den. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Varför skulle du vilja börja om? Fortsätt på den du har. Det är ju inte som i WoW så man kan välja olika raser som är olika bra på olika saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Varför specialliserar du dig inte bara på G-Maul? Den e FÖR bra i pvp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.>Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape? Redigerat 4 Januari 2010 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag har börjat om nyss :D fast jag tänker inte sluta med jagar131. Har en ny, ChaossalX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.>Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape? En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.> Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape? En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str. det är 50 str Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.> Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape? En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str. det är 50 str Nope, det är 60 Redigerat 4 Januari 2010 av Viruz256 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Ifall jag nu skulle göra en obby mauler hade de ju blivit lite fail med 21 attack >.> Varför? Det är väl bara att levla på eller är det något jag har missat i RuneScape? En obby mauler använder bara 1 i atk, för det ända smo behövs för att använda obby maul är 60(tror jag) str. Okej, men fattar ändå inte varför han ska börja om. Det är ju bara bra att ha lite extra i något mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg