iEliteCookie Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Jag gillar banorna :lol: : Karachi(snipe) Skidrow(Tactical Knife) Banorna jag hatar :evil: : Resten Redigerat 19 Mars 2010 av NukerZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Favela& Skidrow är dem bästa ju.. Om du nu inte gör dem till dina hatbanor. Gillar: Invasion(Intervention pl0x) Rust Favela Skidrow(.44 Magnum Tactical Knife pl0x) Terminal(Intervention pl0x) Highrise(Intervention pl0x) Afghan(Intervention pl0x) Scrapyard(MG4 pl0x) Sub base Quarry Gillar ej: Estate Derail Wasteland Underpass Karachi(Tak-noobtube-camp bana -_-) Pretty much it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Rust<3 Dom andra gillar typ ja nt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Afghan Highrise Derail (ibland) Karachi (ibland) Invasion Quarry (ibland) Sub base (då och då) Underpass (då och då) Favela Skidrow Rundown Dem är väl bäst. Terminal och Rust är sämst. Edit: Stavfel Redigerat 4 Januari 2010 av Runar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jag gillar: Terminal Rust Scrapyard (Brukar gå otroligt bra på den hela tiden) Highrise Favela Skidrow. Thats it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Quarry är den ända banan jag riktigt hatar. alla andra banor är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Älskar Scrapyard & skidrow, resten är okej. :) Den enda banar jag riktigt hatar är Estate. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpan1 Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 jag gillar typ alla banor :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Alla banor är roliga beroende på vilka klasser man har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Quarry my ass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 + Skidrow Scrapyard Rundown Underpass Afghan Wasteland (!!!!!) Derail Invasion Sub Base - Quarry Rust Terminal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Jag tycker inte om någon bana på MW2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg