iEliteCookie Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Tja! Jag undra om ni ska prestiga eller stanna på 70? jag tänker prestiga iallafall Redigerat 3 Januari 2010 av Maras95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag är inte nog PROOOO för att kunna fixa nuke challenge så jag kör på prestige. Gjorde det på CoD4 hela tiden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag stannar nog.Pallar inte göra om allt flera gånger igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Jag stannar nog.Pallar inte göra om allt flera gånger igen. men det är ju en fråga man vinner OCH fölorar på det bli av med allt eller fler klasser That´s the question (dock är jag dålig på engelska men jag hoppas ni fattar) aja jag gjorde prestige innan jag fick YLoD på mitt PS3 :lol: Redigerat 3 Januari 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 jag har prestigat en gång nu, och tänker inte göra det mer :P det var jobbigt att komma upp i rank igen. jag har iaf en extra class och nu kan jag få alla titles och emblems som man bara kan få när man har prestigat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 ni som är efter callsigns ska prestiga till 10/70 ska jag iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Tänker aldrig prestiga :D Tycker det är onödigt och jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) jag har prestigat en gång nu, och tänker inte göra det mer :P det var jobbigt att komma upp i rank igen. jag har iaf en extra class och nu kan jag få alla titles och emblems som man bara kan få när man har prestigat :P +500 Ändrar inlägget för att man inte skriva "500+"... -.- Helt rätt. Man kan få mera titles och emblems när man har prestigat än när man inte har prestigat, jag är på lvl 7+ 1a Prestige nu, där stannar jag =) Redigerat 4 Januari 2010 av Runar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Om jag ska prestiga så ska jag nog bara göra det en gång.. tycker det är tillräckligt jobbigt att komma till 70 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 konstigt nog lvlar jag segt när jag ska få ett vapen men annars går det undan ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Ska prestigea tills jag kommer till nionde, den är snyggast. :) Jag rekommenderar att du väljer själv, tillslut kommer det att bli tråkigt att vara lv. 70. Så då kommer du nog prestigea ändå, för att få göra allt om igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Ska prestigea tills jag kommer till nionde, den är snyggast. :) Jag rekommenderar att du väljer själv, tillslut kommer det att bli tråkigt att vara lv. 70. Så då kommer du nog prestigea ändå, för att få göra allt om igen. jo det är ju så sen så kommer det nog att ta ett år tills nästa spel kommer så man kan ju passa på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg