D48 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Voddler är skräp i vilket fall som helstDålig kvalité på filmen och sånt så, ja det är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Det är väl fortfarande i beta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Voddler är skräp i vilket fall som helstDålig kvalité på filmen och sånt så, ja det är dåligt. Word! De filmer som är gratis är skit (finns någon bra hit och dit), kvaliten är inte den bästa och många filmer (även om de kostar) finns inte. Finns ju hemsidor med en massor med nya filmer gratis, som "streamar" online. Någorlunda bra kvalitet och helt gratis och lagligt (ja, så länge det används för privat bruk och ej laddas ner). Ett tips på en sådan bra sida är TV Schack. Har funnits artiklar i b.la Aftonbladet om dessa sidor, och de säger även att de är helt lagliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Voddler är skräp i vilket fall som helst Dålig kvalité på filmen och sånt så, ja det är dåligt. Word! De filmer som är gratis är skit (finns någon bra hit och dit), kvaliten är inte den bästa och många filmer (även om de kostar) finns inte. Finns ju hemsidor med en massor med nya filmer gratis, som "streamar" online. Någorlunda bra kvalitet och helt gratis och lagligt (ja, så länge det används för privat bruk och ej laddas ner). Ett tips på en sådan bra sida är TV Schack. Har funnits artiklar i b.la Aftonbladet om dessa sidor, och de säger även att de är helt lagliga. Wow ett stort tack för länken av TV Shack. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Man får väl en invite om man har bredbandsbolaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Man får väl en invite om man har bredbandsbolaget? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Man får väl en invite om man har bredbandsbolaget? Fem om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Man får väl en invite om man har bredbandsbolaget? Fem om jag inte minns fel Då får jag väl logga in och testa voddler i kväll då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 (redigerat) det finns någon på fuska som jag fick invite av och kvaliten är DVD kvalitet och bara för att filmerna är okända så är dom inte dåliga-.- EDIT: saverty hade innann men vet ej om han har nu Redigerat 28 Januari 2010 av carloking1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 signade för invite på deras hemsida och fick efter mindre än 2 veckors väntan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Bara så ni vet är voddler bara skräp det kostar typ 40kr att hyra en bra film. tummen ner //ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Jag fick en invite igår, jag ansökte för ca 3 dagar sedan på Voddlers hemsida. Jag tycker inte att det är skräp, även om de flesta bra filmer kostar pengar så är det inte så dyrt. 15-40 kr för en film, det är mycket billigare än att hyra på någon filmaffär eller någon annan stans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.