5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 det finns väldigt många personer som skriver +1. Men det verkar som ingenting händer utav de. Har någon fått någon tillsägelse utav "+1"-inlägg? Det är ju bara onödigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Personligen tycker jag inte att det är onödigt, det visar att man håller med någon/tycker det som någon har sagt är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stekpanna Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det är som en /sign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det är spam eftersom de bara bumpar tråden utan att tillföra något eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Det är spam eftersom de bara bumpar tråden utan att tillföra något eget. Tror aldrig jag har sätt en bump med "+1". Alla inlägg är iofs bumps men på fuska tycker jag en riktig bump är en månad eller äldre. Personligen tycker jag ett "+1"-inlägg är ok men de slutar ofta i massquotes ungefär såhär: runescape suger+1+1+1+2 Redigerat 3 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Fast det är ju långt ifrån alla inlägg här på fuska som tillför något eget. Dessutom, i diskussioner som handlar om åsikter så är det ju ingen mening med att upprepa vad någon annan redan har sagt. En lång utläggning om ens åsikt tillför lika mycket till tråden som "Jag håller med X" om någon annan redan har sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det visar ju att många tycker samma sak. Om någon säger "Jag tycker X" också kommer nästa person och säger "Haha du är den enda som tycker X". Om någon skulle svarat "+1" på det första inlägget förstärker det vad personen sa och gör det mer "värdefullt" i diskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag ser hellre ett inlägg där det står "Jag håller med dig" än +1. Sen så är det inte bara P12or som håller på med +1 precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Jag ser hellre +1 än samma sak igen med olika ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 +1 --^ Jag håller med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det är spam eftersom de bara bumpar tråden utan att tillföra något eget.Tror aldrig jag har sätt en bump med "+1". Alla inlägg är iofs bumps men på fuska tycker jag en riktig bump är en månad eller äldre. Jag tycker själv det är mer P12-klassat att repetera det någon har sagt och tro att ingen fattar att man smygspammar. Det är okej med "+1" tycker jag, men inte hur okej som helst. Quotes som det WASD visade är problemet, då de kedjorna oftast verkar skrivas för att det är en "rolig grej" (alternativt för att öka inäggsräknaren) och inte för att man verkligen bryr sig om att hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Det är spam eftersom de bara bumpar tråden utan att tillföra något eget. Det är som att skriva "Jag håller med". Då tillför man inte något eget, men man bryter inte mot reglerna, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.