Desu2 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Du skulle kunna ta över datorn med hjälp av en trojan, och sen öppna hans/hennes msn och koppla upp datorn via remote control så att du får live-feed från offrets datorskärm.. Och därefter starta hans webcam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Du skulle kunna ta över datorn med hjälp av en trojan, och sen öppna hans/hennes msn och koppla upp datorn via remote control så att du får live-feed från offrets datorskärm.. Och därefter starta hans webcam. Personen som tar emot trojanen måste ändå klicka för att bli smittad. Om man nu inte är smart och drar en filejoiner i något program som personen hade gillat med 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Jag tror inte att det går. //ZeRoZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Jag tror inte att det går. //ZeRoZ Jag tror att det går (jag vet faktiskt). Det som behövs är en enkel trojan som inte innehåller så mycket utom webcam streamning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mouad Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Det finns nágra webcams som streamar det pá internet som man kan gá in genom ip address Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Var en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade". Så det har gått i vilket fall. Men jag tror du kan hitta på bättre saker än att spionera på folks webcam. Om man stänger msn rutan så borde det väl försvinna också =D ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StaffMod Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Man hackar inte webkameror via software (mjukvaro) program. Man gör det manuellt via Datorns Databas. Mer detaljerat får man inte skriva upp på offentliga forum. Tyvärr boyz! ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Man hackar inte webkameror via software (mjukvaro) program. Man gör det manuellt via Datorns Databas. Mer detaljerat får man inte skriva upp på offentliga forum. Tyvärr boyz! ;(Boy* bara en grabb som undrar. Du har skrivit tillräckligt mycket för att bryta mot lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.