Hoppa till innehåll

Game Of The Year 2009


meyerzzz
 Dela

Rekommendera inlägg

Eller så låter vi dom med erfarenhet bedöma vad som är ett fullt spel, och inte MetalKungen, eftersom Shadow Complex är minst lika bra som MW2 (som f.ö blev utskrattad för att ha vunnit gametrailers goty)

 

Och att ett "fullt" spel skulle kräva bra grafik? Är du korkad? :mellow:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Eller så låter vi dom med erfarenhet bedöma vad som är ett fullt spel, och inte MetalKungen, eftersom Shadow Complex är minst lika bra som MW2 (som f.ö blev utskrattad för att ha vunnit gametrailers goty)

 

Och att ett "fullt" spel skulle kräva bra grafik? Är du korkad? :mellow:

Hoppas du inte menar mig nu.

 

GT gör bort sig jämt. Som när GT sa i MW2 review:n att det enda spelet med samma grafik kvalité var Uncharted 2.. :_

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så låter vi dom med erfarenhet bedöma vad som är ett fullt spel, och inte MetalKungen, eftersom Shadow Complex är minst lika bra som MW2 (som f.ö blev utskrattad för att ha vunnit gametrailers goty)

 

Och att ett "fullt" spel skulle kräva bra grafik? Är du korkad? :mellow:

Hoppas du inte menar mig nu.

 

GT gör bort sig jämt. Som när GT sa i MW2 review:n att det enda spelet med samma grafik kvalité var Uncharted 2.. :_

 

Nej, metalkungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så låter vi dom med erfarenhet bedöma vad som är ett fullt spel, och inte MetalKungen, eftersom Shadow Complex är minst lika bra som MW2 (som f.ö blev utskrattad för att ha vunnit gametrailers goty)

 

Och att ett "fullt" spel skulle kräva bra grafik? Är du korkad? :mellow:

Asså jag skrev inte att det MÅSTE ha bra grafik...

 

Är det nåt ord i den meningen du inte förstår???!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så låter vi dom med erfarenhet bedöma vad som är ett fullt spel, och inte MetalKungen, eftersom Shadow Complex är minst lika bra som MW2 (som f.ö blev utskrattad för att ha vunnit gametrailers goty)

 

Och att ett "fullt" spel skulle kräva bra grafik? Är du korkad? :mellow:

Personligen tycker jag att det är väldigt viktigt. Om texturerna är högupplösta eller inte skiter jag totalt i, men grafikdesignen är bland de viktigaste punkterna i ett spel för mig. Några bra exempel är Dragon Age: Origins, Left 4 Dead 2 och Borderlands. Ingen av de tre spelen har särskilt bra grafik tekniskt sett, DA:O blev ju t.o.m ganska sågat för grafiken. Trots detta så tycker jag att de är de snyggaste spelen som släpptes 2009.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så låter vi dom med erfarenhet bedöma vad som är ett fullt spel, och inte MetalKungen, eftersom Shadow Complex är minst lika bra som MW2 (som f.ö blev utskrattad för att ha vunnit gametrailers goty)

 

Och att ett "fullt" spel skulle kräva bra grafik? Är du korkad? :mellow:

Personligen tycker jag att det är väldigt viktigt. Om texturerna är högupplösta eller inte skiter jag totalt i, men grafikdesignen är bland de viktigaste punkterna i ett spel för mig. Några bra exempel är Dragon Age: Origins, Left 4 Dead 2 och Borderlands. Ingen av de tre spelen har särskilt bra grafik tekniskt sett, DA:O blev ju t.o.m ganska sågat för grafiken. Trots detta så tycker jag att de är de snyggaste spelen som släpptes 2009.

 

Det är visserligen en bonus att ha cool grafik, men det är fortfarande inte ett måste för att spelet ska vara ett "fullt" spel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag personligen älskar spel med top notch engiens, då menar jag hi-res textures, blur, physics, lightning m.m. :wub:

Fast jag nedvarderar inte spel utan. Om spelet har grym gameplay så spelar inte grafiken så stor roll.

 

Och ett spel är ett spel oavsätt grafik kvalitén.

Dock ganska svårt att hitta spel med högupplösta texturer till konsol. Kan inte tänka på ett enda faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GTA IV The Ballad of Gay Tony helt klart

Trådskaparen vill inte veta vad du tyckte skulle vara game of the year 2009... Förresten så är The ballad of gay tony en expansion, inte ett spel...

 

Men spelen som vart game of the year är : Assassins creed 2, Batman : Arkham Asylum, Call of duty: Modern Warfare 2, Left 4 dead 2, Uncharted 2 : Among thieves...

 

Det är visst ett spel. Man måste in te ha vanliga IV för att spela det, själv har jag klarat ut det.

 

OnT: Förlåt då? Kanske råka läsa lite fel va?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...