Hoppa till innehåll

Har Ni Nukat Något Bana I Mw2?


Rekommendera inlägg

Nukade Highrise, Ground War - Domination för 5min sen med M4A1.

Nuke är verkligen inget speciellt, 7-11-25 och du har en nuke efter 1min.

Hålled med där, har man Harrier så kan man lätt få nuke.

Efter harrier får man troligen Chopper Gunner och då blir det lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 232
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nukade Highrise, Ground War - Domination för 5min sen med M4A1.

Nuke är verkligen inget speciellt, 7-11-25 och du har en nuke efter 1min.

Hålled med där, har man Harrier så kan man lätt få nuke.

Efter harrier får man troligen Chopper Gunner och då blir det lätt.

 

om man inte blir nerskjuten förstås, hade 2 chanser till nuke igår och en idag, blev nerskjuten alla tre gångerna och dog sen...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått 27 NUKES ! :P

ta ett screenshot snälla?

Själv har jag inte nukat, och min högsta killstreak är 13.

 

Det är inte svårt att få 27 nukes om man är bra

 

Jag har nukat 1 gång med Intervention Thermal sight på Rundown, och 1 på quarry med Tar 21 silenced

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått 27 NUKES ! :P

ta ett screenshot snälla?

Själv har jag inte nukat, och min högsta killstreak är 13.

 

Det är inte svårt att få 27 nukes om man är bra

 

Jag har nukat 1 gång med Intervention Thermal sight på Rundown, och 1 på quarry med Tar 21 silenced

 

Intervention Thermal sight

 

lol'd.

 

fmj ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Typ 10-30 T nukes....Har fått 2 med bara killstreaks+throwing knife skulle gö ett montage men sen fick mitt xbox RRoD :( men adda min Gtag: L3K4Rn om ni vill lira mw2 om typ 3 veckor när jag får tbx mitt xbox..(jag skrev detta medan jag tänkte vilka maps jag fått mest på..) Det e nog afghan eller terminal (båda fick jag mina 2 t-knife/killstreak nukes)

och sen Wasteland...Wall glitch ftw med M4a1 therm scope och fmj + m93 fmj+RDS :D

Redigerat av IlyUJessica
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått 27 NUKES ! :P

ta ett screenshot snälla?

Själv har jag inte nukat, och min högsta killstreak är 13.

 

Det är inte svårt att få 27 nukes om man är bra

 

Jag har nukat 1 gång med Intervention Thermal sight på Rundown, och 1 på quarry med Tar 21 silenced

 

Intervention Thermal sight

 

lol'd.

 

fmj ftw.

 

Tycker det är lättar med Thermal om jag ska campa för att få hög KS, man ser folk mycket lättare

 

Annars kör jag FMJ

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu ska vi se här.

 

Idag:

 

5 kills från nuke, blir dödad av last stand.

1 kill ifrån nuke, en kille börjar bakom mej.

2 kills ifrån nuke, en bögfitta med ump kommer och spreyar ner mej. Jag är så jävla trött på IW och MW2 nu. Hur länge ska det ta att få bort UMPs power? UMP är EXAKT som MP40 i COD5. Och spawnsystemet, jag vettefan hur dem tänkte när dem gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått 27 NUKES ! :P

ta ett screenshot snälla?

Själv har jag inte nukat, och min högsta killstreak är 13.

 

Det är inte svårt att få 27 nukes om man är bra

 

Jag har nukat 1 gång med Intervention Thermal sight på Rundown, och 1 på quarry med Tar 21 silenced

 

Intervention Thermal sight

 

lol'd.

 

fmj ftw.

 

FMJ suger, det är det sämsta attachmentet efter shotgun, det gör ingen som helst skillnad och speciellt inte på intervention som du one shottar dom utan stopping power, till intervention ska man thermal eller acog...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har fått 27 NUKES ! :P

ta ett screenshot snälla?

Själv har jag inte nukat, och min högsta killstreak är 13.

 

Det är inte svårt att få 27 nukes om man är bra

 

Jag har nukat 1 gång med Intervention Thermal sight på Rundown, och 1 på quarry med Tar 21 silenced

 

Intervention Thermal sight

 

lol'd.

 

fmj ftw.

 

FMJ suger, det är det sämsta attachmentet efter shotgun, det gör ingen som helst skillnad och speciellt inte på intervention som du one shottar dom utan stopping power, till intervention ska man thermal eller acog...

 

Tillåt mig att skratta, ACOG? Nätack, den vinglar ju över hela skärmen, Thermal är bra på vissa maps. Heartbeatsensor- nätack. Silencer får mig att rage. Extended mags, inte lika lätt att få Collaterals med

 

Och det att dom oneshottar utan stopping power? Jaha, har du sniprat någon gång i MW2? Jag Med default sniperklassen som inte har Stopping power men har FMJ, bara hitmarkers.

 

Och jag körde en Quarry domination, sniper only. 9 kills, 18 assist och 14 death? Att det alltid är oneshot utan Stopping power är bs

 

Jag fick 5 kills från nuke sedan blev jag wallbangad av en snubbe som såg mig innan :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...