Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag har nukeat en gång, men ogillar nukes öht Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag har nukeat en gång, men ogillar nukes öhthur kan du ha nukat om du skrev att du har fått 14 ks i killstreak tråden? O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag har nukeat en gång, men ogillar nukes öhthur kan du ha nukat om du skrev att du har fått 14 ks i killstreak tråden? O_o typo, tack för att du sa åt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Nope har aldrig nukat någon bana i mw2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Fick min tionde nuke i torsdags, på Terminal.Åtta nukes till sen det här inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Har inte kört med nuke så har inte fått nån på 1 tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) FÖRSTA NUKEN IDAG PÅ DERAIL 03:49 på natten omfg!!!!!!!!!!!!!!!! RPD FOREGRIP Harrier-chopper-nuke zomfg fick panik när jag kom ur choppern, va på 20 då!!! :D:D:D:D:D:D:D:D Redigerat 7 Augusti 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Nuke #2 på wasteland. Matchen innan va en annan på derail, var 1-5 från nuken, men då tar spelet slut hahaha! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Har slutat köra med nuke nu men jag har väl nukat ca 10 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 23 Nukes! :D Typ scrapyard alla nästan, M4A1 - HOLOGRAPHIC Scavenger Stopping Power Ninja. :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 23 Nukes! :D Typ scrapyard alla nästan, M4A1 - HOLOGRAPHIC Scavenger Stopping Power Ninja. :'D Nuke NötarN^ ne skoja, Jag kör inte med nuke nåt mer bara tråk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 23 Nukes! :D Typ scrapyard alla nästan, M4A1 - HOLOGRAPHIC Scavenger Stopping Power Ninja. :'D Scrapyard är skitenkel att få nuke på när man väl får Harrier. Jag har fått 10 nukes totalt, senaste nuken var på Rundown - Domination/Ground War. Ump FMJ Spas 12 Grip Marathon Pro Cold Blooded PRO Commando PRO (mest för att jag inte ska ta fallskada) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg