Hoppa till innehåll

Har Ni Nukat Något Bana I Mw2?

Rekommendera inlägg

Nuke finns eftersom IW har dålig fantasi och rippade den från en CoD 4 mod. Missta mig inte, jag gillar IW men de kunde åtminstone ha get skaparna lite credits. Påminner mig om Ubisoft som först spenderar miljontalsdollar på ett DRM som blir crackat efter två dar och sedan snor en crack gjord av ett scene team och inkluderar det i sin officiella patch...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 232
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför blir alla så jävla exalterade när de är nära att få (the) nuke? Inget speciellt med den, tycker man borde ha haft någon roligare killstreak vid 25 istället :)

Nuke suger (tycker jag)

man blir ju glad när man får den

det är nog inte själva nuken utan killstreaken

att man når högsta killstreak är nog grejen

Är väl som du säger men ärligt talat så suger den, brukar få kanske 5-8 kills och 1 death av den. Då är Pave Low och Chopper Gunner så mycket bättre.

exakt, nuke är bara en sak som gör att man vinner direkt. man vill ju skjuta ner folk!

Precis, om man får nuke får man kanske 6 pers, om matchen fortsätter kanske man få en till chopper gunner och får 15 kills till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Nukade Wasteland igår. Sedan matchen efter den var det en kill kvar på Highrise när jag var i min Chopper Gunner, men då fick mitt lag 200 poäng (Domination) och vi vann :'/

HAHAHA

vilken fail

Jag vet *snyft* :(

Blev förbannad när det hände >_>

Btw, ni över här som snackar om att man får mer kills.

Vem har sagt att man måste aktivera nuken direkt man får den? Man kan fortsätta på sin streak, dö. Bygga upp en streak till och få 15 kills med Chopper Gunner.

Redigerat av Noodles
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nukade Wasteland igår. Sedan matchen efter den var det en kill kvar på Highrise när jag var i min Chopper Gunner, men då fick mitt lag 200 poäng (Domination) och vi vann :'/

HAHAHA

vilken fail

Vem har sagt att man måste aktivera nuken direkt man får den? Man kan fortsätta på sin streak, dö. Bygga upp en streak till och få 15 kills med Chopper Gunner.

precis, så gjorde jag när jag fick en nuke på underpass, jag frågade laget, "ska jag kalla in den?" de sa nej låt oss spela klart, vi hade typ 100 poäng (domination) då så kallade jag in den när det stod 196 till oss. everybody was happy!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

HAHAHA

vilken fail

precis, så gjorde jag när jag fick en nuke på underpass, jag frågade laget, "ska jag kalla in den?" de sa nej låt oss spela klart, vi hade typ 100 poäng (domination) då så kallade jag in den när det stod 196 till oss. everybody was happy!

Yep, yep. Det är en win, win situation.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

6 kills ifrån Nuke idag. Hade 18-0 innan jag dog på ett drygt sätt. Nån som vill gissa?

Du sprang förbi ett hörn och helt plötsligt så sköt någon dig bakifrån. Han hade antagligen suttit där hela matchen.

Har jag rätt, eller? C:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...