Ceto Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 HyperCam 2 duger, det är bra kvalité. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Camastasia utan tvekan. Den kostar men finns 30 dagar trial. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Vill du ha något simpelt och gratis som fungerar utan problem. Använd HyperCam 2 då, annars kan du göra som de andra säger, du kan ladda ner programmen också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valtteri Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 hypercam har inte dålig grafic, men man ska använda hd i runescape lololololollll. . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 (Du behöver Sony Vegas för detta. Själv har jag 7.0) Om du vill ta bort inventoryn och sånt när du använder fraps, kan du edita och zooma in så att dem inte syns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Hypercam har ju en sån där ruta uppe i hörnet där det står "Hypercam 2". Kan man ta bort den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Hypercam har ju en sån där ruta uppe i hörnet där det står "Hypercam 2". Kan man ta bort den? Ja, om du registrerar den, kostar dock pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Hypercam har ju en sån där ruta uppe i hörnet där det står "Hypercam 2". Kan man ta bort den? Ja, om du registrerar den, kostar dock pengar. Det kan man få på andra sätt som vi inte får prata om här? Du förstår vad jag syftar på. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Hypercam har ju en sån där ruta uppe i hörnet där det står "Hypercam 2". Kan man ta bort den? Ja, om du registrerar den, kostar dock pengar. Det kan man få på andra sätt som vi inte får prata om här? Du förstår vad jag syftar på. :P Tror inte att det finns ett sådant sätt. När man köper en "key" då går det bara att använda den på en dator. Tror knappast att någon köper en massa keys och ger ut gratis sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Hypercam har ju en sån där ruta uppe i hörnet där det står "Hypercam 2". Kan man ta bort den? Ja, om du registrerar den, kostar dock pengar. Det kan man få på andra sätt som vi inte får prata om här? Du förstår vad jag syftar på. :P Tror inte att det finns ett sådant sätt. När man köper en "key" då går det bara att använda den på en dator. Tror knappast att någon köper en massa keys och ger ut gratis sen. Innan kunde man det. Det kan man inte nu dock, då de har patchat sitt nyckel system. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Hypercam har ju en sån där ruta uppe i hörnet där det står "Hypercam 2". Kan man ta bort den? Ja, om du registrerar den, kostar dock pengar. Det kan man få på andra sätt som vi inte får prata om här? Du förstår vad jag syftar på. :P Tror inte att det finns ett sådant sätt. När man köper en "key" då går det bara att använda den på en dator. Tror knappast att någon köper en massa keys och ger ut gratis sen. Innan kunde man det. Det kan man inte nu dock, då de har patchat sitt nyckel system. Aha :/ Hade använt det om inte den där rutan varit där =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Hypercam har ju en sån där ruta uppe i hörnet där det står "Hypercam 2". Kan man ta bort den? Ja, om du registrerar den, kostar dock pengar. Det kan man få på andra sätt som vi inte får prata om här? Du förstår vad jag syftar på. :P Tror inte att det finns ett sådant sätt. När man köper en "key" då går det bara att använda den på en dator. Tror knappast att någon köper en massa keys och ger ut gratis sen. Innan kunde man det. Det kan man inte nu dock, då de har patchat sitt nyckel system. Aha :/ Hade använt det om inte den där rutan varit där =) Om jag inte använder camtasia så använder jag hypercam2 och fixar bort stämpeln i VirtualDub. Sony vegas fungerar också men jag tycker att det går snabbare i Virtual. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg