Ceto Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 ZnK, man kan aktivera/registrera HyperCam2, bara så att du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Googlar fram det!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Finns vissa activation keys om inte jag har fel... Men det kan också vara så att de som skapade Hypercam också nu har lagt ditt någon spärr, så att man bara kan använda en key en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Eller så laddar du ner Sony Vegas, trial finns på 30 dagar. Så zoomar du in och du kan edita filmen, men det är rätt så komplicerat. Gå in på youtube och kolla tutorials, istället för att använda Movie Maker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) det som är bäst måste kosta! DÅLIGT!!!!!!!!!!!!! Redigerat 10 Juli 2010 av leoparden008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 HyperCam2 funkade för mig men färgerna blev väldigt ljusa och starka. Har inte testat Camtasia, men jag vet att HyperCam2 funkar okej, men dåliga färger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 HyperCam2 funkade för mig men färgerna blev väldigt ljusa och starka. Har inte testat Camtasia, men jag vet att HyperCam2 funkar okej, men dåliga färger.Camtasia är riktigt bra om du ska "filma" när du gör en TUT på datorn etc.. Men för Runescape så kanske HyperCam är bättre?! (Osäker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Men för Runescape så kanske HyperCam är bättre?! (Osäker)Personligen tycker jag att hypercam har extremt dålig kvalité och det är inget är värt att filmas med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg