Gäst TeuKzeR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Vilken bild ska jag använda ? :P ( Jag har gjort dem !!! ) Och säg gärna vad ni tkr om dem... Vettiga svar tack! http://down-system.com/dark.jpg 154 x 150 eller http://down-system.com/haha.jpg 154 x 1150 eller http://down-system.com/S.jpg 180 x 173 Redigerat 5 Januari 2010 av TeuKzeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Alla är för stora för att användas här fyi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeuKzeR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) nu kanske jag menar på andra ställen? Och man kan krympa dom det är inte så j**la Svårt! (Null dom förkrymper sig vid uppladning på fuska.se NUUULLLL!!!) Redigerat 5 Januari 2010 av TeuKzeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Skall vara i feedbackforumet, har anmält tråden. Om jag får säga min åsikt så tycker jag att alla är väldigt fula, kolla upp fler guider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Man har nästan lust att slänga tillbaka bilderna till 80-talet, så fula är de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Terrible. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 jag vet att dom e fula men .... slängde ihop några (///**NEWBE**\\\) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 jag vet att dom e fula men .... slängde ihop några (///**NEWBE**\\\) Om du nu bara, "slängde ihop några", så varför göra så stor deal av det och ladda upp på fuska? När du säger "slänge ihop några", menar du verkligen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Personligen tycker jag att den översta var helt okej. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Man har nästan lust att slänga tillbaka bilderna till 80-talet, så fula är de.Agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Har ingen lust att se på avatarerna. Blod från ögonen börjar rinna. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 ^ Exakt, samma när du gör avas :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.