Hoppa till innehåll

Call Of Duty 7


Champagne

Rekommendera inlägg

Det ska bli riktigt intressant att veta om Infinity Ward använder ett riktigt krig eller om de hittar på ett. Återstår att se.

Är det inte ganska självklart att de hittar på ett?

 

Har läst från många sidor och det kommer bli att COD7 (11) kommer att utspela sig i Kalla Kriget Eller vietnamkriget...

Vet inte riktigt vilken men nån av dom 2 kommer det att bli...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Det ska bli riktigt intressant att veta om Infinity Ward använder ett riktigt krig eller om de hittar på ett. Återstår att se.

 

Är det inte ganska självklart att de hittar på ett?

 

Har läst från många sidor och det kommer bli att COD7 (11) kommer att utspela sig i Kalla Kriget Eller vietnamkriget...

Vet inte riktigt vilken men nån av dom 2 kommer det att bli...

 

Om det är kalla kriget så lär vi höra en del SATAN PERKELE.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ska bli riktigt intressant att veta om Infinity Ward använder ett riktigt krig eller om de hittar på ett. Återstår att se.

 

Är det inte ganska självklart att de hittar på ett?

Har läst från många sidor och det kommer bli att COD7 (11) kommer att utspela sig i Kalla Kriget Eller vietnamkriget...

Vet inte riktigt vilken men nån av dom 2 kommer det att bli...

 

Om det är kalla kriget så lär vi höra en del SATAN PERKELE.

 

Uhmmm...jag tror att du tänker på finska vinterkriget. Kalla kriget var inte ens ett riktigt krig, det var en kraftmätning mellan Usa och Sojvetunionen. Dock var det nära att bli krig men som sagt så vart det inga väpnade konflikter mellan de två supermakterna.

 

Om nu inte Infinity ward gör som skaparna till World in Conflict och gör ett "tänk om det hade blivit krig" spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ska bli riktigt intressant att veta om Infinity Ward använder ett riktigt krig eller om de hittar på ett. Återstår att se.

 

Är det inte ganska självklart att de hittar på ett?

Har läst från många sidor och det kommer bli att COD7 (11) kommer att utspela sig i Kalla Kriget Eller vietnamkriget...

Vet inte riktigt vilken men nån av dom 2 kommer det att bli...

 

Om det är kalla kriget så lär vi höra en del SATAN PERKELE.

 

Uhmmm...jag tror att du tänker på finska vinterkriget. Kalla kriget var inte ens ett riktigt krig, det var en kraftmätning mellan Usa och Sojvetunionen. Dock var det nära att bli krig men som sagt så vart det inga väpnade konflikter mellan de två supermakterna.

 

Om nu inte Infinity ward gör som skaparna till World in Conflict och gör ett "tänk om det hade blivit krig" spel.

 

Mitt fel. :)

 

''tänk om'' -krig är mycket bättre enligt mig, man får uppleva en del grejer som inte finns i verkligheten och en del nya vapen. Jag hoppas dock de gör ett spel om Irak/USA kriget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Ok, slut bråkat nu. SVARA PÅ FRÅGAN

 

Vi har redan svarat på frågan, eller jag iallafall. Nu diskuterar vilket krig det ska handla om och det anser jag inte som bråk.

 

jag tror han menar när jag och MetalKungen larvade oss

 

Du menar när Metalkungen larvade sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, slut bråkat nu. SVARA PÅ FRÅGAN

 

Vi har redan svarat på frågan, eller jag iallafall. Nu diskuterar vilket krig det ska handla om och det anser jag inte som bråk.

 

jag tror han menar när jag och MetalKungen larvade oss

 

Du menar när Metalkungen larvade sig.

 

När ska du ge dig?

Du beter dig som en p8a!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehlen o sehlen

 

Haha ni är så roliga allihopa! :lol:

 

Jag har inte spelat Call of duty 6, Men tycker att den kommande spelet skulle få en rejäl grafikuppdatering som inte stör multiplayern på något sätt. Och att vapnen skulle vara mer unik. Men Akn som jag inte alls gillade i 4an skulle nog också bli mer maffig om den fick ett helt annan känsla som 4ans ak inte har. Vet inte om det har ändrats i 6an men vi får se när 7an kommer ut.

 

Skulle inte det nyaste Call of Duty bli i Vietnam? :o

 

Tvivlar på det. Vietnamkriget var ju inget världskrig och det kommer ju heta "World at War 2"

 

Jag hörde det nånstans att det skulle komma i Oktober, och att det skulle vara i Vietnam. Och att treyarch jobbar på det.

 

Men det kanske bara var rykten, jaja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De har inte bestämt realese date eftersom de precis börjat på spelet. De sa först att MW2 skulle komma nästan ibörjan av 2009 men kom islutet så de kommer garanterat att ändra vad alla här än säger.

 

Off topic: Skulle vara kul om de gjorde ett Cod spel där man var tyskarna och japparna :D Dock skulle det garanterat sälja mindre så de kommer nog undvika det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...