msa Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Fick lite tråkigt och undrade hur kallt det är hos er?, här i Tärendö är det -36. Edit, fan nästan -40 nu (-39.6) Edit, hopp nu blev det -40, pendlar mellan -39 och -40 Redigerat 5 Januari 2010 av msa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Här i Köping (Som ligger runt 13-15 mil väster om Stockholm) är det -27. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) -10 kanske -15 i götet. var fan är den global uppvärmningen? Redigerat 5 Januari 2010 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) -10 kanske -15 i götet. var fan är den global uppvärmningen? inte vet jag, hoppas den hälsar på här, är bara +10 i huset brrr Redigerat 5 Januari 2010 av msa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 -10 kanske -15 i götet. var fan är den global uppvärmningen? jag undrar också det det är ju kallare än vanligt här i Götet det brukar vara max -5 eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 -10 kanske -15 i götet. var fan är den global uppvärmningen? jag undrar också det det är ju kallare än vanligt här i Götet det brukar vara max -5 eller nått hur kallt har ni det nu då?, brukar vara runt -25 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jävlar vad kallt ni har det. Här i Göteborg är det runt -10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 -10 kanske -15 i götet. var fan är den global uppvärmningen? jag undrar också det det är ju kallare än vanligt här i Götet det brukar vara max -5 eller nått hur kallt har ni det nu då?, brukar vara runt -25 här kolla FridayPanda och Motard4life inlägg så har du svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 -10 kanske -15 i götet. var fan är den global uppvärmningen? jag undrar också det det är ju kallare än vanligt här i Götet det brukar vara max -5 eller nått hur kallt har ni det nu då?, brukar vara runt -25 här kolla FridayPanda och Motard4life inlägg så har du svaret FridayPanda skrev efter mitt inlägg och Motards såg jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 -10 kanske -15 i götet. var fan är den global uppvärmningen? jag undrar också det det är ju kallare än vanligt här i Götet det brukar vara max -5 eller nått hur kallt har ni det nu då?, brukar vara runt -25 här kolla FridayPanda och Motard4life inlägg så har du svaret FridayPanda skrev efter mitt inlägg och Motards såg jag inte ser du dom nu? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 -10 kanske -15 i götet. var fan är den global uppvärmningen? jag undrar också det det är ju kallare än vanligt här i Götet det brukar vara max -5 eller nått hur kallt har ni det nu då?, brukar vara runt -25 här kolla FridayPanda och Motard4life inlägg så har du svaret FridayPanda skrev efter mitt inlägg och Motards såg jag inte ser du dom nu? :P aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) -10 här i göteborg, men det känns kallare eftersom det är vid kusten. var fan är den global uppvärmningen?Temperaturen har minskat de senaste 9 åren ^_^ http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&showtopic=125290 Redigerat 5 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.