Hoppa till innehåll

Ff:cc Sonic Heroes Eller Nått Annat?

KazeN

Rekommendera inlägg

Jag vet itne riktigt vad jag ska köpa. (om dom ens är värda att köpas) därför behöver jag lite hjälp ;) Är spelen någonting att ha? jag vill ha ett spel som man kan spela 2eller fler på helst men singelspel går också bra. Om ni har spelat något av spelen så kan ni väl betygsätta grafik, spelkänsla m.m och även vad du tycker själv!(skala 1-10) om ni kommer med annat förslag så skriv gärna vad det kostar och grafik spelkänsla osv och om man kan spela flera! tack på förhand.

EDIT: ni behöver inte svara på alla spel, bara ni har något eller kört något av det så ni kan bedöma det som står

Redigerat av KazeN^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kirby Air Ride:

Grafik: 8

Spelkänsla: 7

Kontroll: 9

Pris: Runt 500.-

Betyg: 8

Sonic Heroes:

Grafik: 9

Spelkänsla: 9

Kontroll: 8

Betyg: 9

Final Fanstay: Crystal Chblabla(kan inte stava)

Grafik: 9

Spelkänsla: 8

Kontroll: 8

Betyg: 8½

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de heter final FANTASY:crystal Chronicles.. kan m,an köra två eller fler på alla? inte ff:cc väl? du verkar ju ha kört alla så de ska väl du kunna svara på, jag vill också ha kommentarer från flera så är ni gulliga (:P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FF:CC:

Spelare: 1-4

Kommentar: Det är bra. Jag man får lixom välja ras och så där.

SH:

Spelare: 1-2

Kommertar: Det är bra. Man får välja team och sen har man olika erfarenheter och så.

KAR:

Spelare: 1-4

Kommentar: Det är bra. Man ska bara använda styrspaken och A-knappen. Gasa gör det för sig själv. Kirby kan svälja fiender(inte förare) och bli t.ex. Fire Kirby och Tornado Kirby och fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raser:

Clavat: Bäst på försvar. Bäst balans mellan Magi och Warrior. Dåliga attacker men bra magi

Selkie: Mycket bra attacker Lilty är kanske lite satarkare. Dåliga på MAgi och Försvar.

Lilty: Inte så bra på Magi men väldigt starka.

Yuke: Bäst på Magi men ganska svaga.

Jag tror det är pris värt. Jag har Lixom inte spelat nån av dom tre men sett tillräckligt.

Redigerat av 0013
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp Mario Kart Dubbel Dash om Du vill kunna köra flera

Final Fantasy Chrystal Chronicles moste du ha 4st gameboy advance eller sp och Kablar till gamecubet

varför måste man ha 4st gameboy advance? jag har redan mario kart dubbel dash.

och tack för tipset omega

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

men det är väl typ som mk:dd? blir lite enformigt o bara ha racingspel :P

EDIT: nu måste jag veta, vilket ska jag ta ff:cc eller sonic heroes? går det att spela två på ff:cc eller måste man ha gameboy advance eller nått sånt?

Redigerat av KazeN^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...