Kevve Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Nån som vill boosta med mig/boosta mig på Mw2 PC versionen? Är bara 22 och vill komma upp i lite högre levlar. ^^ Skriv erat steam namn här eller i pm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Vad är boosta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Vad är boosta? Boosta är att hjälpa en kompis enskilt att få någonting väldigt snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 AAARRRRGGHHH. Hur tänkte du boosta då? Nukeboosting? Riot shield SnD? HS? Dom? Finns säkert hundra mer, du måste ju säga lite mer specifikt. <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Jag önskar att jag visste olika sätt man boostar på, är det någon som vill ge lite förklaringar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 AAARRRRGGHHH. Hur tänkte du boosta då? Nukeboosting? Riot shield SnD? HS? Dom? Finns säkert hundra mer, du måste ju säga lite mer specifikt. <.< Ingen aning. Tänkte 2 man boost av nåt slag. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Aha, jag har nu ej PC, men jag kan säga vilka typer av boosting som finns för två pers.? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 ah, gör gärna det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Headshots: En av er söker på cage match, den andra väntar på att den ska kunna joina den andras session. (Om man kan det på PC) Sedan går ni till en plats på kartan ni kommer överens om, och en börjar med att döda den andra när han plantar Tact. inserts. När han har 19 kills fortsätter den andra att döda den förste, och får 20 kills för att matchen ska ta slut. Nästa match blir det den andra personen som börjar. Där får du XP genom killsen och Weapon / Headshot challenges. Mini nukeboosting. Ni gör en klass med cold blooded, gör samma sak som i HS för att komma in i samma FFA lobby, när ni är där dödar en av er den andra 25 gånger, får en nuke, använder den, och nästa gång är det den andres tur. Här andänder ni också Tact. inserts. Och får XP'n genom nuke challenges / killsen. De två är nog de bästa. Det andra är nog inte värt att pröva med bara två pers, nu när private match XP har blivit patchat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Headshots: En av er söker på cage match, den andra väntar på att den ska kunna joina den andras session. (Om man kan det på PC) Sedan går ni till en plats på kartan ni kommer överens om, och en börjar med att döda den andra när han plantar Tact. inserts. När han har 19 kills fortsätter den andra att döda den förste, och får 20 kills för att matchen ska ta slut. Nästa match blir det den andra personen som börjar. Där får du XP genom killsen och Weapon / Headshot challenges. Mini nukeboosting. Ni gör en klass med cold blooded, gör samma sak som i HS för att komma in i samma FFA lobby, när ni är där dödar en av er den andra 25 gånger, får en nuke, använder den, och nästa gång är det den andres tur. Här andänder ni också Tact. inserts. Och får XP'n genom nuke challenges / killsen. De två är nog de bästa. Det andra är nog inte värt att pröva med bara två pers, nu när private match XP har blivit patchat. Kan man göra ett party och sen gå in på 3rd person cagematch? Eller får man ingen xp då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Öh, jag har aldrig gjort så. Det kan väl funka, du får testa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) Villig att göra "Mini nukeboosting" med dig. =D Steam namn: EmoNerdChild, eller YouAreAPirate om det är namnet man har ingame. går lika bra med headshotting om du inte har nuke. Redigerat 8 Januari 2010 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg