Hoppa till innehåll

Boosting På Pc?


Kevve
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej, du fattar ingenting.

Om IW inte har nåt emot boosters kan inte de som jobbar på M$ bara hoppa in och banna folk, eller. Jo, det kan dom nog. För de kan banna folk för vad som helst. De kan banna dig för att de inte gillar din hårstil. Men det gör dom inte.

Min hårstil? Nej nu har du tagit moppen och åkt baklänges xD

Min hårstil är ju så snygg så att dom skulle vilja boosta mig i smyg till 10th prestige...

 

 

Dom kan banna dig för precis vad dom vill. Det borde stå någonstans i deras TOS iallafall.

 

'Vi förbehåller oss rätten att ta bort ditt konto när vi vill.' eller något liknande.

 

Om man är normal spelare (Icke booster, hacker osv...)

Och om de tar bort ditt konto utan anledning...

Då har man all rätt att stämma dom för alla pengar man lagt ner på detta konto...

 

De har INGEN rätt att ta bort kontot utan anledning... "Det borde stå någonstans i deras TOS iallafall."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du har inte läst deras ToS, du äger inte ditt konto. De äger ditt konto och du har rätten att använda det, men den rätten kan tas ifrån dig när som helst utan anledning.

Och vart fan har du fått för dig det ifrån?

 

Det är som om jag skulle vara microsoft och bara ta någon oskyldig människas konto och bara "Den vill jag ta bort utan all anledning :D:D" - Asså det skulle vara bedrägeri!

Allt som man betalar har ingen annan rätt att ta ifrån en...

Och det står väl inte i deras ToS "Be prepared because we can just randomly delete your account for no reason at all"??

Det tror jag inte att det står hörru!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har inte läst deras ToS, du äger inte ditt konto. De äger ditt konto och du har rätten att använda det, men den rätten kan tas ifrån dig när som helst utan anledning.

Och vart fan har du fått för dig det ifrån?

 

Det är som om jag skulle vara microsoft och bara ta någon oskyldig människas konto och bara "Den vill jag ta bort utan all anledning :D :D" - Asså det skulle vara bedrägeri!

Allt som man betalar har ingen annan rätt att ta ifrån en...

Och det står väl inte i deras ToS "Be prepared because we can just randomly delete your account for no reason at all"??

Det tror jag inte att det står hörru!

 

Det står i princip samma sak, fast mer utförligt och 'fint'.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...